אא

באירוע חגיגי הושק מדריך 'ברלין' בהוצאת מטרופוליס

שגריר גרמניה בישראל, ראשי לשכת התיירות של ברלין, נציגי לופטהנזה ולשכת התיירות של גרמניה, אנשי תקשורת ואנשי תיירות, חלקו כבוד לבירת גרמניה ולמדריך החדש, פרי שיתוף פעולה בין 'מטרופוליס' ולשכות התיירות של גרמניה וברלין.

Shutterstock Shutterstock

שנת 2009 מהווה ציון דרך רב משמעות בקורותיה של ברלין, בירת גרמניה. השנה, העיר ברלין מציינת 60 שנים להקמתה של הרפובליקה הגרמנית, 10 שנים למעבר מוסדות השלטון של גרמניה המאוחדת לעיר, וכמובן, 20 שנה לנפילת החומה ולאיחוד המחודש של הרפובליקה הגרמנית.

בשבוע שעבר 'חגגה' ברלין אירוע נוסף, פרי שיתוף פעולה ישראלי-גרמני: השקתו של המדריך החדש 'ברלין' בהוצאת 'מטרופוליס'.

אל מסעדת הגורמה 'כרמלה בנחלה' במתחם נחלת בנימין בתל אביב באו ונקבצו אורחים נכבדים מגרמניה, וביניהם ד"ר הראלד קינדרמן, שגריר גרמניה בישראל, בורכארד קיקר, יו"ר לשכת התיירות של ברלין, ראלף אוסטנדורף, מנהל השיווק של הלשכה וכריסטיאן שפאק, מנהל השיווק של רשות שדות התעופה של ברלין. האגף הישראלי במסגרת שיתוף הפעולה יוצג ע"י עופר קיש, מנכ"ל לופטהנזה בישראל, גולדי גוטליב, מנהלת לשכת התיירות של גרמניה בישראל, רומן ידין, מנכ"ל הוצאת מדריכי 'מטרופוליס' וצוותו.

אנשי תקשורת מכל אמצעי המדיה האלקטרונית והכתובה, הכללית והענפית, חברו לאנשי התיירות המשווקים את גרמניה ואת ברלין בישראל, וביניהם: נבחרת שלמה סיקסט, בראשות שלמה שמלצר, בעל הבית, בועז יעקובי ודורון ויקטור, אופיר דנאי, מנכ"ל אופרן, גרשון מגון, מנכ"ל אוריינט ללויד, דובי אוסטרר, מנכ"ל פי.טי.סי, שמי בינר מ'שלי טורס', אמיר רוטשילד מ'כרמל שרותי תיירות' ואחרים, ונהנו מערב נעים ומארוחה דשנה ואנינה במיטב המסורת של 'כרמלה'.

עופר קיש, מנכ"ל לופטהנזה בישראל, תיאר את התפתחות קשרי התיירות בין הישראלים לגרמניה, ד"ר הראלד קינדרמן, שגריר גרמניה בארץ, העלה על נס את יחסי הידידות המתהדקים בין שתי המדינות, בורכארד קיקר, יו"ר לשכת התיירות של ברלין, סיפר מחוויותיו האישיות על היום בו נפלה החומה והעיר ברלין אוחדה מחדש, וקרא לישראלים לבוא לבקר בברלין, ראלף אוסטנדורף, מנהל השיווק של לשכת התיירות הברלינאית, השווה את ברלין לתל אביב, עיר ללא הפסקה, וידין רומן, מנכ"ל 'מטרופוליס', תיאר את העבודה על המדריך החדש, המחליף את המדריך, שיצא לאור לפני 6 שנים, ושיבח את שיתוף הפעולה עם לשכות התיירות של גרמניה וברלין.

ואשר למדריך עצמו – כמי שהתוודע אל ברלין המתפתחת והתוססת במספר ביקורים בשנים האחרונות, מעיון מקיף במדריך אינני יכול שלא להתפעל מן העבודה הרצינית, שהושקעה בהפקתו, כדי להביא לקורא ולמטייל הישראלי מידע ענייני ומועיל על בירת גרמניה. המדריך מציג באופן תמציתי ומרוכז מידע מקיף ורלוונטי למטייל הישראלי והיהודי, כולל המלצות למסלולי סיור, בילויים, קניות ואכסון, בלוויית צילומים מרהיבים מבית היוצר של לשכת התיירות העירונית של ברלין. מערכת 'מטרופוליס' אף הסתייעה בעצותיה של גולדי גוטליב, מנהלת לשכת התיירות של גרמניה בארץ, שאף כתבה מבוא מלבב למדריך, ובהמלצותיו של ראלף אוסטנדורף, מנהל השיווק של לשכת התיירות הברלינאית, המכיר היטב את עירו וגם את ענף התיירות בישראל, והתוצאה היא מדריך משובח ושימושי למבקר הישראלי בבירת גרמניה.



עופר קיש, מנכ"ל לופטהנזה בישראל וד"ר הראלד קינדרמן, שגריר גרמניה בארץ


ראלף אוסטנדורף, מנהל השיווק של לשכת התיירות של ברלין
וכריסטיאן שפאק, מנהל השיווק של רשות שדות התעופה של ברלין


צוות שלמה סיקסט: שלמה שמלצר ואשתו עטליה, בועז יעקובי ודורון ויקטור

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: תיירות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: