אא

הקיץ כאן: אופטימיות רווחת בענף הנסיעות

בעיצומה של שיא העונה ועם ביקושים שרק הולכים וגוברים, מתכוננים בכירי ענף התיירות לחודשי הקיץ. גיל סתיו, סמנכ"ל שיווק ומכירות ישראייר: "הקיץ נראה מצוין ואנחנו כבר עם הפנים קדימה גם לתקופת החגים". פרויקט מיוחד של "פספורטניוז". חלק א'

||| |||

עונת הקיץ הידועה כתקופת השיא של תעשיית התיירות והנסיעות כבר נמצאת בעיצומה. למעלה ממיליון ישראלים צפויים לצאת בחודשים הקרובים לחופשה בין מגוון יעדים ברחבי הגלובוס. לרגל חודשי העומס הקרובים בענף, 'פספורטניוז' מביא אליכם את התייחסותם של בכירי הענף במספר חלקים, לקראת העונה שבפתח. 

גיל סתיו, סמנכ"ל שיווק ומכירות ישראייר

"ככלל, ניתן לראות תנועה ערה בכל הקשור להזמנות לעונת הקיץ. נראה כי כמות הנוסעים שתצא הקיץ לחו"ל תהיה גדולה ואולי אף משמעותית בהשוואה לשנה אשתקד, וללא קשר ל'צוק איתן'. בהנחה, שהשנה יהיה שקט, אנו צפויים לשנה טובה יותר. כמה גורמים משפיעים על כך. אחד מהם טמון בירידת המחירים בזכות חברות הלואו-קוסט, ובפן התפעולי כדי להגיע לרמת מכירות צריך להשקיע יותר.

בקבוצת ישראייר מדגישים את הביקושים לטיביליסי, בוקרשט, לוטרקי וטולוז. כמו כן בתחום הטיולים המאורגנים של נתור, קצב ההזמנות לטיולי האיכות הולך וגדל".

 טולוז

 

בועז יעקוביסמנכ"ל שיווק ומכירות שלמה סיקסט:

"אנחנו מזהים בחודשי הקיץ הקרובים ביקושים שרק הולכים ועולים בקרב הקהל הישראלי להשכרות רכב בחו"ל. בניגוד ליעדים פופולאריים בשנים האחרונות שזכו להצלחה באופן זמני, איטליה מסתמנת כיעד יציב וחזק, בדגש על יעדים כמו צפון איטליה, מילאנו וורונה, שם התחנות שלנו זוכות לביקושים ערים מצד לקוחות. 

גם היער השחור ממשיך לשמש כיעד אטרקטיבי. אנחנו מרגישים זאת בעיקר בתחנות שסובבות את היער, בין אם מדובר על ציריך, באזל, שטוטגרט ושטרסבורג. יחד עם הולנד בדגש על טיולי המשפחות. סה"כ אנחנו יכולים להצביע על גידול של עשרות אחוזים בתחנות ההשכרה שלנו".

יאיר אשר, סמנכ"ל שיווק ומכירות השטיח המעופף:

"הקיץ הקרוב נראה טוב מאוד, בעיקר בחודשים יולי-אוגוסט בהם יש הרשמות וביקושים גבוהים למגוון יעדי נופש, כמו גיאורגיה שמפתיעה לטובה עם ביקוש אדיר, ספרד למשפחות ולצעירים, טיולים מאורגנים, פריס, אמסטרדם, צפון איטליה ועוד. יחד עם זאת, אנחנו כבר מסתכלים קדימה לתקופת החגים".

 

 פריס

 שי אסיה, משנה למנכ"ל קראון פלזה: 

"הקיץ מסתמן באור חיובי. אני באופן אישי מאוד אופטימי. המקומות שמסתמנים כאתרי נופש מובילים כמו ים המלח ואילת, זוכים להתעניינות גבוהה בקרב הקהל הישראלי וכן בקרב תיירים שמגיעים מחו"ל. כמו בכל קיץ, יצאנו גם השנה עם הטבות וערך מוסף שאנו מעניקים לאורחים שלנו, לרבות אטרקציות ובידור, כמו למשל ביקור במוזיאונים בירושלים וחבילות מיוחדות בכל הערים.אנחנו מתכוננים לכניסה של תיירות נכנסת נוספות ובהחלט מרגישים אווירה חיובית.

אסיה הנמצא היום בפריס, באירוע מיוחד אותה ערכה רשת המלונות לשוק הישראלי בבירת צרפת הוסיף: ״בענף שלנו חייבים לשמור על אופטימיות. החשיבה החיובית היא מניעה אותנו. ערכנו אירוע לשוק הישראלי בפריס, שייכים לרשת IHG״.

שלומי ברק, מנהל סיטונאות מונה טורס:

"באופן עקרוני אנו מזהים הקיץ את התחזקות הנופשונים ביוון ובבורגס, זאת לצד היעדים הקלאסיים של אירופה, כדוגמת לונדון, פריס, אמסטרדם ופראג.

ביקושים גבוהים ממשיכים להירשם גם לאזור היער השחור. הבעיה לגבי היעד הספציפי הזה טמונה בעובדה שהישראלים מחכים לרגע האחרון, ומסיבה זו מתקשים למצוא סידורי קרקע. לכן, כל המקדים זוכה. אוסיף גם חבילות שייט, יעדים חדשים ועוד אפשרויות שמונה משווקת בחודשים הקרובים, כך שמבחינתנו הקיץ הקרוב נראה חיובי מתמיד".

איציק שמעון, מנכ"ל פרוגרס טורס:

"נראה כי הקיץ ספרד הולכת ומחזירה את מקומה הראוי בקרב התיירים הישראלים. מבחר יעדים חדשים בטיסות ישירות, כגון מלאגה המציעה פתרונות לאנדלוסיה וקוסטה דל סול, איביזה ופלמה דה מיורקה, מצטרפים למבחר הטיסות הקיימות לברצלונה ומדריד. ראוי לציין גם את ירידת המחירים בספרד בגלל המצב הכלכלי והירידה בכמות התיירים מרוסיה שהביאו לביקושים ערים של צעירים ומשפחות לנופש וטיולים בספרד. כבר בתחילת יוני ניתן להרגיש בהזמנות ערות אפילו לתקופת החגים ליעדים אלה".

 איביזה

 

צילום: RF123.com 

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: תיירות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
{{ reply.message }}
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: