אא

העונה החמה כבר כאן: הביקושים ממשיכים לנסוק

מגוון רחב של יעדים וחבילות נופש מוצעים לקראת הקיץ הקרוב ע"י חברות הנסיעות. בכירי הענף ממשיכים לגלות אופטימיות ולדווח על תחזיות ורודות לקראת החודשים הקרובים. בין האופטימיסטים: ליהי בבלי, גלית זכאי, דנה לביא ויהודה זפרני. לקראת עונת תיירות הקיץ 2015 - חלק ב'

||| |||

ממשיכים להתכונן לקיץ.

'פספורטניוז' ממשיך בסדרת הכתבות בשיתוף בכירי ענף התיירות והנסיעות. גם השבוע נתעדכן בטרנדים הרווחים בקיץ 2015, ביעדים הנחשקים שמציעות סיטונאיות הנסיעות ונלמד מהמומחים כיצד אמורה להיראות עונת התיירות הקרובה.

דנה לביא, משנה למנכ"ל קבוצת 'הדקה ה-90':

"אנו מזהים מגמה חיובית לקראת עונת הקיץ הקרובה ומאמינים שהיא תסתיים מצוין. שנת 2015 נראית הרבה יותר טוב מ-2014 ובחלק מהסגמנטים גם מ-2013. "השמים הפתוחים" הצליחו לחלחל לציבור הישראלי. ניתן לזהות לקוחות רבים שמתכננים את החופשה שלהם בטרם עת ובעקבות מהפכת הלואו-קוסט מסוגלים להיערך הן מבחינת טיסות מוזלות, מלונות ואטרקציות במחירים סבירים".

בהיבט החברה, אנחנו מציעים נכון לקיץ 2015 כ-200 אלף מוצרים מוצרים באתר, עובדים עם כל הספקים ומחוברים לכל הממשקים. אנו בקבוצת 'הדקה ה-90' מאמינים כי בעידן שבו הבידול בין החברות הולך ומצטמצם, הפרסנוליזציה ורמת המחירים האטרקטיביים היא זו שעושה את ההבדל".

יהודה זפרני, משנה למנכ"ל קבוצת 'אופיר טורס':

"אין ספק שמהפכת 'השמים הפתוחים' נותנת את אותותיה בענף הנסיעות ובגידול בקיבולת המושבים שגדול השנה ב-15% מהשנה שעברה. היעדים המרכזיים מבחינת מספרים צפויים להיות ארה"ב, צרפת, אנגליה, איטליה, גרמניה, ספרד, אזור הדנובה הכחולה (ברטיסלבה, וינה, פראג ובודפשט). במזרח הרחוק תאילנד תמשיך להיות היעד מספר אחת, וכן ביעדי הנופש אין ספק שאזור אגן הים התיכון, איי יוון וקפריסין ימשיכו למשוך אף הם את התייר הישראלי. גם בתחום השייט יישבר ב-2015 שיא בהזמנת קרוזים וההערכה אצל המומחים בתחום היא שכ-80 אלף ישראלים צפוים לקחת חלק בהזמנות. גם חבילות הטיולים המאורגנים והספא צפויות לצבור תאוצה.

'אופיר טורס' משיקה הקיץ יעד חדש בדמות האי המטריף טנריף המלא בפעילויות כל השנה ומתאים לכל גיל וכולל מגוון אטרקציות לכל אורך השנה. בנוסף אנו מפעילים החל מה-15 ביוני טיסה ישירה לברטיסלבה המשרתת למעשה גם את אלו המעוניינים להגיע לוינה".

 

ברטיסלבה- סלובקיה

גלית זכאי, מנהלת שיווק 'אשת טורס':

"בקיץ הנוכחי אנחנו צפויים לראות עלייה של 5-7% בביקושים לנופשים בחו"ל, זאת בניגוד לקיץ הקודם שבו ישראלים רבים ביטלו את הטיסות עקב מבצע 'צוק איתן'. בנוסף, יותר ויותר ישראלים מביניםשעל מנת ליהנות ממחירים אטרקטיבייםצריך להזמין מוקדם ככל הניתן לפני חודשי הקיץ. בגלל שמדובר בחודשיים שבהם ישראלים רבים יוצאים לנופש והיעדים המבוקשים מתמלאים מהרכבר לפני חג הפסח ראינו הזמנות לחופש הגדולושער האירו הנמוך בתקופה 
האחרונה הופך את הנופש ביעדי אירופה ליותר משתלם.לכן מומלץ להזמין את החופשה כבר מעכשיו.

נראה כי הישראלים מחפשים לגוון, לחדש ולהתנסות ביעדים חדשים בדגש על יעדים המאפשרים שילוב של פעילויות ואטרקציות למבוגרים וילדים כאחד. היעדים המבוקשים היו ונותרו גם יעדים רחוקים כמו ארה"ב ותאילנד.

'אשת טורס' מפעילה טיסות ישירות לזנזיבר שנמצאת במרחק 5.5 שעות טיסה בלבד מישראל. עד היום הופעלו הטיסות לזנזיבר במועדים נקודתיים בסוכות ובפסח, ובמטוס אחד. כעת אנו רואים עלייה משמעותית בביקושים לאי האקזוטי שמובילה להקדמת הפעילות ולתוספת של 35% טיסות ליעד.

יעד נוסף שהולך להיות 'חם' עבור הקהל הישראלי הוא האי היווני קורפו. נופש באי מתאים למי שמחפש חוויה ייחודית של נופים ירוקים, ארכיטקטורה אירופאית, מפרצים כחולים ומטבח בניחוח איטלקי. בגזרה המקומית חשוב לציין בדבר עלייה משמעותית בהיקף ההזמנות לנופשים לתקופת החגים בספטמבר.

 

 זנזיבר

 

ליהי בבלי, מנהלת שיווק אופרן:

רור לגמרי שהעלייה בכמות הטיסות היוצאות השנה מת"א, בעיקר לארה"ב, מערב אירופה הקלאסית ומרכז אירופה, משפיעה על הביקושים. אנו מרגישים זאת היטב, בעיקר ביעדים כמו ארה"ב, איטליה, גרמניה וצרפת למשל. 

אנו רואים גם עלייה יפה בהזמנות של מכוניות משפחתיות ורכבים אוטומטיים, ולשמחתנו הכנו את עצמנו היטב לקראת העונה, כך שיש לנו יותר זמינות לסוגי רכבים אלו. חשוב לציין שבאופן כללי, בגלל מדיניות התמחור של חברות הלואו-קוסט, לקוחות מבצעים את ההזמנות לחופשה מוקדם יותר, כך שהמלאים נגמרים מהר יותר. אנחנו מתחילים להרגיש מחסור ביעדים מסויימים וממליצים, כמו תמיד, להקדים ולהזמין מראש.

WTC מתמחה בסגמנט היוקרה, אשר מושפע פחות מהתחרות הקשה למערב אירופה, שהשנה אפילו מביאה לעתים לרמת מחירים לא הגיונית בחלק מהיעדים. השנה בחרנו להתמקד עוד יותר בתחום היוקרה הקלאסי של החברה, והעשרנו משמעותית את מגוון האפשרויות והמוצרים שאנו מציעים בסגמנט הנ"ל, בעיקר ביעדים כמו קפריסין וקלמטה אשר הפכו לפופולאריים מאוד העונה. בסה"כ אנחנו יכולים לחלוק שהביקושים עד כה בשנה זו עונים על הציפיות. 

גם במריוט אנחנו מרגישים את העלייה בביקוש מהשוק הישראלי, וזאת בעיקר בסגמנט הקבוצות, האירועים והכנסים. הסוכנים כבר מזהים את מריוט כרשת המובילה בתחום הכנסים בעולם, אשר לה הפתרונות והמיומנות הגבוהה ביותר בתחום האירועים והכנסים, וכמות ההזמנות הזורמות אלינו עולה בהתאם".

 קלמטה- יוון

לימסול- קפריסין

 

 

 

 

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: תיירות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
{{ reply.message }}
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: