אא

בגיליון הקרוב של פספורט – טיולי משפחות 2015

מגוון היעדים הנרחב אותו מציעים העונה סיטונאי התיירות וחברות התעופה למשפחות, יעמוד במוקד מוסף טיולי המשפחות - יוון והאיים, קפריסין המשתדרגת, ארה"ב, מערב ומזרח אירופה, ומבחר יעדים חדשים. מהדורה נרחבת עם מומחי הענף ובהשתתפות חברות השכרת הרכב, עוד בגיליון על טיולי הנהרות והספא

||| |||

בגיליון הקרוב של פספורט- טיולי משפחות.

כמידי שנה רגע לפני תחילת עונת הנסיעות אספנו עבורכם את החברות והסיטונאים למוסף המשפחות המסורתי של פספורט, ובו נספר על על הצפוי לקראת העונה הקרובה. מי מציע מה ולהיכן.

העונה הקרובה מתאפיינת במגוון חסר תקדים של אפשרויות העומדות בפני הישראלים שיצאו לחופשה השנתית. כניסת חברות הלאוקוסט הרבות לישראל, גרמו להוזלת המחירים, זאת עקב התחרות הרבה על היעדים השונים מה שכמובן יעבוד דווקא לטובת התייר הישראלי.

 

בודפשט  - הונגריה

במקביל ליעדים המסורתיים דוגמאת ארה"ב, איי יוון ,תאילנד, מערב אירופה, והיעדים הקלאסים של מזרח אירופה - הונגריה, צ'כיה, סלובניה, וסלובקיה, מספר לא מבוטל של חברות מציעות השנה יעדים אטרקטיבים וייחודיים דוגמאת זנזיבר, מגלוף בספרד, וגיאורגיה.

חברות התיירות הגדולות המתמחות בטיולי משפחות ובינהן - אופיר טורס, ישראייר -נתור, קשרי תעופה, ארקיע, אשת טורס, מגה, כרמל תיירות, אופקים, קווי חופשה, WTC, ובי די גרייבר מדווחות כבר על תנועה ערה וקצב הזמנות גבוה ליעדים רבים כבר בחודש האחרון .

האם קפריסין תעשה סוף סוף השנה את הפריצה הגדולה שלה? לפחות לפי המסתמן כעת קפריסין מסתמנת כיעד שימשוך אליו תנועה רבה מישראל.מספר בלתי מבוטל של חברות הגבירו פעילות השנה לקפריסין והן צפויות להביא תנועה רבה מישראל לאי השכן, המספק מבחר רב של אפשרויות . 

לוטרקי - יוון היעד החדש של ישראייר

גם טיולי השייט והנהרות צפויים לרשום עדנה, כמו גם ענף טיולי הספא של חברות רבות ובינהן קשרי תעופה, אשת, נתור, השטיח המעופף, אופקים ,ואופיר טורס .ענף השכרות הרכב צפוי לרשום עוד שנה עם עליה משמעותית בהזמנות – חברות השכרת הרכב המובילות על מגוון החידושים, האפשרויות וההצעות המיוחדות.

 

פראג - צ'כיה כמו תמיד בין היעדים המובקשים

טיולי המשפחות של פספורט. יהיה מעניין.

 

צילום: RF123.com 

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: סוכני נסיעות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: