אא

FedEx ישראל חגגה את ליגת האלופות

החברה אירחה את לקוחותיה להקרנה של גמר ליגת האלופות בהרצליה. מנהל המכירות של פדקס אקספרס בישראל: "רואים את הקשר האישי עם הלקוחות כחלק בלתי נפרד מהחוויה המקצועית של פדקס

|| ||

לכבוד גמר ליגת האלופות, חברת פדקס FedEx ישראל, אירחה אמש  (6.6) כ-350 לקוחות ב FedEx Champions Night בפאב דבלין בהרצליה,  להקרנה של גמר ליגת האלופות שנערך אתמול בין ברצלונה ליובנטוס. בפאב הוקרן  המשחק על גבי מסכי ענק, בליווי בר  שתיה ואוכל ללא הגבלה. את קהל הלקוחות של פדקס ליוו בצמוד צוות הנהלת פדקס ישראל וצוותי המכירות והשיווק של החברה.

אדוארדו מנדוסה, מנהל שיווק פדקס אקספרס בישראל: "כחלק מהאסטרטגיה השיווקית של פדקס העולמית, החברה מעניקה חסות לליגת הכדורגל האירופאית אופ"א ומהווה שחקן מרכזי בזירת הכדורגל האירופאי. פדקס אקספרס בישראל ממשיכה דרך זו ומעצימה את חוויית לקוחותינו באירועי הספורט הגדולים."

דניאל אבלס, מנהל מכירות פדקס אקספרס בישראל: "אנו רואים את הקשר האישי עם הלקוחות כחלק בלתי נפרד מהחוויה המקצועית של פדקס. שירות אישי ומקצועי ללקוחות יחד עם פתרונות לוגיסטיים מתקדמים הם הבסיס ואבן הדרך של חוויית הלקוח הישראלי עם פדקס".

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: בארץ

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: