אא

בגאורגיה מחכים לתיירים מישראל

ראש לשכת התיירות הגאורגית, בקה גאקלי, מצפה שמספר הישראלים המבקרים במדינה במהלך שנת 2009 יעלה ב- 40%, ויגיע לכ- 56 אלף ישראלים.

Shutterstock Shutterstock
גאורגיה מתכוונת להעמיק את השיווק של מדינה זו בפני התיירים מישראל. "בשנת 2009 ישראל היא אחד מהיעדים המועדפים עלינו, כדי להביא את הישראלים", מציין בקה גאקלי, ראש לשכת התיירות הגאורגית, שביקר בשבוע שעבר בישראל, לרגל יריד התיירות IMTM2009 . לשם כך מקימה גאורגיה בימים אילו נציגות בישראל.

בתקופה הקרובה מתכוונים בגאורגיה לערוך סיורים מיוחדים לסיטונאי התיירות מישראל ולאנשי התקשורת כדי לחשוף מדינה אחרת, שונה בתכלית בפני הציבור הישראלי, מזו שנחשפה במלחמה עם רוסיה.

המטרה של משרד התיירות בגאורגיה היא לעלות את מספר התיירים מישראל בשנת 2009 ל- 56 אלף, עליה של כ- 40% לעומת שנת 2008.

סך הכל בשנת 2008 ביקרו בגאורגיה כ- 1.3 מיליון תיירים, ובגאורגיה מאמינים כי בשנת 2009 הם יוכלו להעלות את המספר הזה ב- 25%!. הגאורגים למעשה הציבו לעצמם יעד מאד יומרני, שהם מאמינים שיוכלו לעמוד בו.

במהלך יריד התיירות, הציגו אנשי גאורגיה מקהלת זמר מיוחדת שהובאה מגאורגיה, כאשר כל מספר דקות היא שרה שירים מסורתיים ואותנטיים.

הביתן של גאורגיה ריכז עניין רב מבחינת ציבור המבקרים. מבחינתם היה חשוב מאד לשבור את התדמית של המדינה שלהם, וכל אחד שניגש לביתן קיבל בהתלהבות רבה הסבר על מה מחכה לתייר הישראלי בארצם.

בקה גאקלי, אומר בהתלהבות על המדינה שמחכה לתייר הישראלי: "נופים מהממים, אדריכלות מיוחדת, אתרי עתיקות, בתי מלון בדרגת תיירות גבוהה , אנשים מסבירי פנים שרק ממתינים לתיירים, אוכל מעולה, יין משובח שמיוצר בגאורגיה וידוע מאד, אתרי סקי באיכות גבוהה ביותר, מספר בתי קזינו, והכל במחיר די נמוך בהשוואה למחירים שגובים כיום במדינות רבות. מי שמגיע אלינו נהנה מאד ורוצה לחזור שוב".

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: תיירות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: