אא

לונדון העיר המתויירת ביותר בעולם

על פי מדד ערי התיירות העולמי של מסטרקארד לשנת 2015, לונדון מובילה ביעד הבינלאומי המתוייר ביותר. תל אביב במקום 79 לפני ערים כפילדלפיה, אטלנטה וקזבלנקה

|נפתח הבוקר. יריד התיירות  WTM בלונדון|| |נפתח הבוקר. יריד התיירות WTM בלונדון||

כמידי שנה מסטרקארד עורכת מדד ערי התיירות עולמי. המדד מדרג ערים במונחים של מספר המבקרים הבינלאומיים הכולל המגיע אליהן, וההוצאות של אותם מבקרים בעת שהותם בערים אלו. גם השנה, לונדון, שומרת על מקומה בפעם החמישית מתוך שבע שנים, כיעד הנסיעה הבינלאומי המתוייר ביותר. מדד ערי התיירות העולמי של מסטרקארד מספק את טבלת 132 הערים המתויירות בעולם.

על פי המחקר, לונדון צפויה לקלוט 18.28 מיליון תיירים בינלאומיים ב-2015, קצת יותר מבנגקוק המדורגת במקום השני צפויה לקלוט 18.24 מיליון תיירים. יתר הערים הנמצאות בעשירייה הראשונה: פאריס 16.06 מיליון תיירים, דובאי 14.26 מיליון תיירים, איסטנבול 12.56 מיליון תיירים, ניו יורק 12.27 מיליון תיירים, סינגפור - 11.88 מיליון תיירים, קואלה לאמפור 11.12 מיליון תיירים, סיאול 10.35 מיליון, הונג קונג 8.66 מיליון תיירים.

תל אביב הגיע למקום 79 המהווה עלייה של שני שלבים לעומת המדד בשנה הקודמת עם צפי של מעל מיליון תיירים (עלייה של 7.6% לעומת השנה הקודמת ועלייה של 4.8% בחמש השנים האחרונות).  מאחוריה נמצאות קזבלנקה (83), סנקט פטרבורג (84), אטלנטה (86) דאלאס (88), פילדלפיה (90), קייב (94) וטהרן (100).

סקירה על פי אזורים: אסיה – אזור זה מכיל שלוש מארבע ערי היעד המתפתחות ביותר בין 2009-2015 – קולומבו, שנגדו ואוסקה. אירופה – איסטנבול היא היעד המגוון ביותר. 50% מהמבקרים הבינלאומיים הנשארים לישון בה באים מ-33 ערים שונות. אמריקה הלטינית – לימה היא היעד המועדף וכן העיר הכי מתפתחת באזור. העיר מכילה קרוב ל-50% יותר שהיות לילה בינלאומיות מהעיר השנייה במחוז – מקסיקו סיטי. מזרח תיכון ואפריקה – דובאי ממשיכה להיות אחת הערים המתפתחות בעשירייה הראשונה בעוד אבו דאבי ממוקמת במקום השלישי ברשימת היעדים המתפתחים בין השנים 2009-2015. צפון אמריקה – יוסטון היא היעד המתפתח ביותר בארה"ב מאז 2009 והעיר היחידה המציגה גידול דו-ספרתי.

אן קארנז, נשיאת שווקים בינלאומיים במסטרקארד: "מסטרקארד מבינה את חשיבותן של ערי העולם עבור מטיילים ועבור תושביהן. הסקר עוזר לנו להבין עד כמה מקושרות ערי העולם והחשיבות שלהן בחיבור וחיזוק הקשר בין מספר גדול של בני אדם. דרך שילוב נכון של תובנות, חדשנות וחוויות, מסטרקארד הופכת לשותפה המסייעת לבניית ערים חכמות".

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: חדשות עולמיות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: