אא

שיפוץ גן הקבר: "פגיעה בתיירים המגיעים לישראל"

לשכת מארגני תיירות נכנסת משגרת הבוקר מכתב בו היא מוחה על מצב אתר גן הקבר בירושלים בזמן השיפוצים הנערכים בו כעת. יוסי פתאל: "חוסר מחשבה והתחשבות בתיירים שבחרו לבקר בישראל וכפגיעה במאמצים להבאת תיירים לישראל״

| |

לשכת מארגני תיירות נכנסת פנתה לראש עיריית ירושלים, ניר ברקת, ולמנכ"ל הרל"י, אייל חיימובסקי, בבקשה להתערבותם הדחופה במצבו של אתר "גן הקבר" בירושלים והפגיעה בתיירים המגיעים לישראל לפי טענתה.

במכתב אותו שגרה הלשכה הבוקר, נטען כי ״מזה זמן נערכים שיפוצים באתר "גן הקבר". מיותר להכביר מילים על חשיבותו לאלפי הצליינים המבקרים בו ועל היותו נכס תיירותי-תדמיתי מן המעלה הראשונה למדינת ישראל״.

עוד נטען במכתב כי מצבו של האתר בזמן השיפוצים שמועד סיומם לא ברור ובנוסף הליקוי התכנוני של הצבת תחנת אוטובוסים מרובת רציפים ותנועה שאינה קשורה לתנועת התיירים, יוצרים מצב בלתי נסבל ומביש לתיירים ולמארגני התיירות.

יוסי פתאל, מנכ"ל לשכת מארגני תיירות נכנסת, ציין כי: "לא ניתן לתאר את המצב הקיים אלא כחוסר מחשבה והתחשבות בתיירים שבחרו לבקר בישראל וכפגיעה במאמצים להבאת תיירים לישראל. המבקרים באתר אינם מקבלים את ההסברים כי בעתיד יהיה טוב ויפה יותר. הם לא ישובו שוב ולמצער אף ישמשו נושאי חוות דעת שלילית.תנועת התיירות הנכנסת לישראל תלויה בגורמים רבים שמעבר ליכול השפעתנו, רמת התחזוקה וההתחשבות בתיירים היא בשליטתנו ובאחריותנו."

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: תיירות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: