אא

תיירות היוקרה בעולם משגשגת - ארה"ב בראש

עפ"י סיכומי יריד התיירות ITB ברלין וחברת הניתוח התיירותי IPK, תיירות היוקרה על כל היבטיה גדלה ב-48% ב 5 השנים האחרונות, שיעור כפול מהגידול בתיירות הבינלאומית בכללותה, למעלה ממחצית מנוסעי היוקרה מזמינים את חופשתם באמצעות סוכני הנסיעות

| |

כשאנחנו מחפשים בדרך כלל את הדיל הזול ביותר, את כרטיסי הטיסה ובתי המלון המשתלמים ביותר, מסתבר כי דווקא שוק תיירות היוקרה הוא הענף המשגשג ביותר ברחבי העולם.

עפ"י סיכומי יריד התיירות ITB ברלין וחברת הניתוח התיירותי IPK International , תיירות היוקרה על כל היבטיה גדלה ב-48% בחמש השנים האחרונות, שיעור כפול מהגידול בתיירות הבינלאומית בכללותה.

ההגדרות המאפיינות את תיירות היוקרה עפ"י ניתוח המומחים: נסיעות קצרות בהוצאה ממוצעת של יותר מ-750 אירו ללילה ונסיעות ארוכות בהוצאה ממוצעת של יותר מ-500 אירו ללילה. עפ"י הגדרות אלה בשנת 2014 התקיימו ברחבי העולם 46 מיליון נסיעות יוקרתיות, בהן הוציאו הנוסעים 172 מיליארד אירו.

יותר מ-1,000 אירו ללילה בממוצע הוצאו ע"י נוסעים מ: איחוד האמירויות, הודו, כוויית, ברזיל, אוסטרליה, קנדה וסין.

מדינת המקור הבולטת ביותר לתיירות היוקרה היא ארצות הברית, עם 9.2 מיליון נוסעי יוקרה, ואחריה סין, עם 6.9 מיליון נוסעי יוקרה. מדינות מקור נוספות לנסיעות יוקרתיות הן יפן, קנדה ואוסטרליה. באירופה מדינת המקור המובילה היא בריטניה עם 1.5 מיליון נוסעי יוקרה, ואחריה צרפת וגרמניה.

הגידול המשמעותי ביותר בתיירות היוקרה מקורו בסין, ואחריה ארצות הברית, קנדה, טייוואן, קוריאה ואיחוד האמירויות.

יעד תיירות היוקרה הבינלאומית הבולט ביותר הוא ארצות הברית, עם 6.2 מיליון נסיעות, ואחריה סין ומכסיקו. באירופה איטליה וגרמניה הן יעדי תיירות היוקרה הבולטים, עם 2.2 מיליון נוסעי יוקרה כל אחת, לפני צרפת ובריטניה.

29% מנסיעות היוקרה באות לידי ביטוי בטיולים מאורגנים ופרטיים, ואחריהם חופשות עירוניות, חופשות חוף וקרוזים. 26% מנסיעות היוקרה הן נסיעות עסקיות לכנסים, ועידות ואירועים.

הכלי המוביל לתכנון נסיעות היוקרה הוא האינטרנט, אבל רק לצורך קבלת מידע. מחצית מנוסעי היוקרה מזמינים את נסיעתם באמצעות סוכן נסיעות, הרבה יותר מאשר נוסעים רגילים.

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: חדשות עולמיות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: