אא

'פספורט' היום: מוסף טיולי משפחות, תגובת ההתאחדות וה-GDS למדיניות ההפצה החדשה של קבוצת לופטהנזה

בגיליון 'פספורט' המופץ היום מוסף טיולי משפחות מקיף, בו משתתפות מגוון חברות התיירות, וכן תגובתה של התאחדות סוכני הנסיעות להחלטתה של קבוצת לופטהנזה לשנות את אסטרטגיית ההפצה שלה, וגם תגובתו של גיא כהן, מנהל אזורי של סייבר

| |

בגיליון 'פספורט' המופץ היום (ב') מוסף טיולי משפחות רחב ומקיף, בו מציגות חברות התיירות את מוצריהן הרלוונטיים. במוסף המיוחד משתתפות: נתור, ארקיע, אופיר טורס, מגה פמילי, הרץ, החברה הגיאוגרפית, סנורמה, אשת טורס, טיולי גשר, MSC, קשרי תעופה, אופרן.

הכותרת הראשית של הגיליון עוסקת בתגובת התאחדות סוכני הנסיעות להחלטתה של קבוצת לופטהנזה לתת עדיפות להזמנת כרטיסי טיסה בחברות התעופה שבקבוצה באמצעות אתרי האון ליין שלהן על פני הזמנה במערכות ה-GDS.

קובי קרני, יו"ר ההתאחדות, אומר, בין השאר: "החלטת קבוצת לופטהנזה היא ביטוי נוסף להתנהלותה הבעייתית של לופטהנזה, המשתקפת בהליכים המשפטיים שמתנהלים", ומציין כי ההתאחדות שוקלת לנקוט צעדים משפטיים נגד קבוצת לופטהנזה.

גם גיא כהן, מנהל אזורי של סייבר ישראל, מתייחס בגיליון להחלטת לופטהנזה ומציין כי "לופטהנזה למעשה מעלה את מחיר הכרטיס והדבר יגרום לעליית מחירים בכל ענף התעופה".

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: סוכני נסיעות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: