אא

הטרנד החדש בארץ: חופשות בקרוואן

ישראלים רבים יבלו את חופשתם בקרוואן בארץ. למעלה מ-200 קרוואנים מוצעים להשכרה ומספר דומה נמצא בבעלות פרטית

|| ||

אופק קרוואנים וקמפינג מחלוצת החברות אשר החלה לייבא קרוואנים מחו"ל לאחר החלטת הממשלה לבטל את המס על רכישת קרוואנים ביולי 2012. אסף אפרים, מנכ"ל לאופק, היה זה שהצליח להניע את משרדי הממשלה ללכת למהלך שלאחריו נכנסה לאופק לפיילוט מוצלח בשיתוף משרד התיירות, שבהמשכו נפתח ענף תיירותי חדש בישראל.

החופשה בקרוואן הינה החופשה הזולה והמשתלמת ביותר לנופש הישראלי. מחירי ההשכרה נעים בין 500 ל-700 שקלים ליום, תלוי בגודל הקרוואן ובממוצע המחיר לנופש הוא כ-100 שקלים ליום.

מאות אנשים פרטיים רכשו קרוואנים מתוצר,adria , החברה שזכתה במקום הראשון בפרס האיכות והעיצוב לשנת 2015 בתערוכת הקראוונים הגדולה שנערכה בדיסלדורף שבגרמניה. המחיר הממוצע של קרוואן משפחתי עומד על כמאה אלף שקלים. לצד הגידול במספר הקרוואנים בארץ, נרשמת צמיחה גם באתרי הנופש המתאימים עצמם לקליטת קרוואנים. רשות הטבע והגנים מכשירה חניונים בשמורת הטבע וכן יש מספר לא מבוטל של חניונים בבעלות פרטית המותאמים לקליטת הנופשים בקרוואן.

"עשרות אלפי ישראלים יבלו את חופשת הקיץ שלהם בישראל בקרוואן", כך מעריך אסף אפרים, מנכ"ל מרכז לאופק, קרוואנים וקמפינג  עוד הוסיף, "עם ישראל גילה את הכיף שנמצא בחופשה משפחתית בקרוואן, זה לא דומה לשום דבר אחר שאתם מכירים. ארבעה מיליון אירופאים מבלים מידי שנה את החופשה שלהם בקרוואן, אנחנו אמנם עדיין לא במספרים של אירופה אבל לפני שלוש שנים השוק הזה לא היה קיים בישראל ורק בודדים עשו זאת בארץ והיום אנחנו מדברים על מאות אלפי לינות בשנה והמספר הזה עוד ילך ויצמח בעתיד" מסכם אפרים.    

 קרוואן אקשן

 

 

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: בארץ

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: