אא

לראשונה בישראל לגו פארק

מתחם ענק וחוויתי של לגו פארק עם מיטב הדמויות והאטרקציות מגיע לישראל מאיטליה. המתחם בגודל 2400 מ"ר עם למעלה ממיליון קוביות לגו להרכבה ימוקם בגני התערוכה, תל אביב

| |

מתקני לגו פארק מגיעים לישראל במיוחד מאיטליה עם שלל מתחמים ופעילויות לכל המשפחה שיהפכו את החופש הגדול לחוויה שכולה לגו והמון כיף. מתחם ענק עם דמויות והאטרקציות מעולם הלגו מגיע לראשונה לישראל. קוביות הלגו כבר מזמן הפכו ללהיט ובשילוב עם מתחמים עם הדמויות האהובות מעולם הלגו: Lego Star Wars, צ'ימה, Lego Friends, נינג'אגו, Lego City, ניתן ליהנות מהאטרקציה הגדולה של הקיץ.

מתחם ממוזג ומקורה בגודל 2400 מ"ר עם למעלה ממיליון קוביות לגו להרכבה ימוקם בביתן 2 גני התערוכה, תל אביב - 9.7.15- 29.8.15, מ- 9:00 עד 19:30.

האטרקציות והפעילויות בלגו פארק: LEGO CITY - גלגל ענק, רכבת הרים, מסלול להרכבת מכוניות מלגו ומסלולי מכוניות.מתחם פיראטים- ספינת פיראטים ענקית, משחקי פיראטים ודמויות לגו. מתחם נינג'אגו- זירות הפעלה של נינג'אגו ובניית הדמויות המוכרות במשחקי לגו. LEGO FRIENDS - עמדות ביוטי ויצירה, שטיחי ריקוד, שולחנות ועמדות איפור. מתחמי X BOX– מסכי פלזמה 42 אינץ' עם משחקי הוידיאו הפופולאריים מעולם הלגו, ועוד מתחמים רבים. 


בנוסף יוצבו עמדות משחקים, שולחנות תצוגה, אוספי לגו יחודיים, תצלומי מגנטים, פסלי לגו ענקיים, חנות לגו ענקית עם ערכות לגו פרוזן, נינג'אגו, לגו סיטי ועוד. ההורים יוכלו ליהנות מפינות ישיבה וקפיטריות במתחם מקורה וסגור המעניק חוויה לכל המשפחה.

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: בארץ

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
{{ reply.message }}
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: