אא

ירידה של 30% במספר התיירים בינואר

130,000 תיירים ביקרו בישראל בחודש המלחמה. זוהי ירידה של 30% לעומת חודש ינואר 2008, ועלייה של 12% לעומת ינואר 2007. שרת התיירות: "פעולות ההסברה של משרד התיירות הצליחו למנוע ביטולים רבים ולחזק את תחושת הביטחון של התיירים".

Shutterstock Shutterstock
130,000 תיירים ביקרו בישראל בחודש ינואר 2009 – ירידה של 30% לעומת חודש ינואר 2008 וגידול של 12% לעומת ינואר 2007 .

חודשים ספורים לאחר ביטול חובת הוויזה לתיירים מרוסיה, נראה שמבקרים רבים המירו את ביקורם היומי בישראל בביקור ממושך יותר ולכן לראשונה מאז שנת 2007 נרשמה החודש ירידה חדה בכמות כניסות מבקרי היום לישראל, אשר עמדו על 12,000 בלבד – ירידה של 62%. בהתאם ליעד משרד התיירות, נראה כי רבים ממבקרים אלו המירו את ביקורם היומי בישראל בביקור ממושך יותר.

שרת התיירות, רוחמה אברהם-בלילא, ציינה כי: "משרד התיירות הצליח למתן באופן משמעותי את הפגיעה בתדמית ישראל כמדינת תיירות בטוחה ונציגי המשרד בארץ ובחו"ל פועלים בתקופה זו בכדי למתן גם את השפעות המשבר הכלכלי, על התיירות הנכנסת. אין ספק כי בשנת 2009 כל ממשלה אשר תכהן, חייבת לפעול להוספת תקציב של לפחות 200 מיליון שקלים לשיווק ישראל בעולם, בכדי למתן את השפעות המשבר הכלכלי על התיירות הנכנסת".

משרד התיירות יבצע בשנת 2009 סדרת מהלכים שמטרתם שימור ושיפור התשתיות התיירותיות ואשר יאפשרו, בטווח הארוך – עם התאוששות העולם מהמשבר הכלכלי, קפיצת מדרגה בתיירות לישראל. בין היתר יפעל המשרד להסרת חסמים, דוגמת ביטול חובת הוויזה לתיירים מרוסיה – מהלך אשר יביא בשנים הקרובות לגידול בתיירות לישראל ולתרומה חשובה למשק, גם במדינות נוספות.

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: בארץ

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: