אא

"מדינות עם פחות פוטנציאל מביאות הרבה יותר תיירים מאיתנו"

אלי גונן, נשיא התאחדות המלונות בישראל, בדיון ועדת הכלכלה של הכנסת: "אין שום סקר שמראה שבגלל המחיר לא באים. הבעיה היחידה שמונעת תיירות מלהגיע לישראל היא אך ורק: תדמית ישראל"

| |

בהתייחס לדברי יו"ר ועדת הכלכלה, ח"כ איתן כבל, לפיהם אחד החסמים המרכזיים של התיירות לישראל הוא נושא המחירים, וכי הועדה מתוכננת לעסוק בנושא ולטפל בו, אמר היום אלי גונן, נשיא התאחדות המלונות בישראל בדיון:

"אין שום סקר שמראה שבגלל המחיר לא באים. הבעיה היחידה שמונעת תיירות מלהגיע לישראל היא אך ורק: תדמית ישראל. משרד התיירות יצא השבוע במהלך חשוב: רשת ביטחון לכנסים. אם לא נעמיד היום, כאן ועכשיו 400 מיליון ₪ לתקציב רב שנתי לשיווק – נשאר באותו המצב. עד היום ראינו תמיד קשר ישיר בין שיווק נכון לבין הבאת תיירים. ועדת הכלכלה של הכנסת צריכה לקחת את כל ההיבטים הציבוריים בחשבון: את הצרכן, את נושא המחירים, אבל גם את האפשרות לעשות עסקים בארץ. הועדה צריכה לקחת בחשבון את ה'עליהום' על אנשי העסקים בארץ ולאזן בין הדברים".

עוד הוסיף גונן: "התיירות בשפל חסר תקדים. אנחנו במצוקה קשה ביותר מאז 'צוק איתן' ולא רואים התאוששות בתיירות הנכנסת. יש לנו תיירות פנים יפה. התיירות בכל העולם נחשבת מוצר ציבורי. אין עוד תחום כלכלי כמו התיירות, שיכול לייצר מאסה גדולה של מקומות עבודה. כולנו אוהבים להיות סטרט-אפ ניישן, ואנשים שוכחים שהפכנו להיות 'אקזיט ניישן'. הגיע הזמן שנהיה 'טוריסט ניישן' . אם נעבוד נכון נגיע ל- 6.5 מיליון תיירים, ואז נעסיק 355 אלף מועסקים בכל הארץ, ובעיקר בפריפריה. היה פה בביקור בארץ מנכ"ל ארגון התיירות של האו"ם, שכננו מירדן, והוא אמר שלא העלות והמחירים גורמים למדינה להיות תחרותיות. הוא אמר שפוטנציאל התיירות של ישראל אדיר, מדינות עם פחות פוטנציאל מביאות הרבה יותר תיירים מאיתנו, כי הן מתייחסות לתיירות ברצינות. די לראות את מחיר שכר המינימום במדינות שונות. אצלנו יותר גבוה מיוון, מטורקיה, מירדן, מספרד וממדינות רבות באירופה, וזה משפיע על המחירים".

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: תיירות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
{{ reply.message }}
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: