אא

בוסטון נעים להכיר

ראשון בגיליון המודפס, לרגל השקת קו החדש של אל על לבוסטון, מוסף בן 32 עמודים, על בירת מסצ'וסטס ואחת הערים היפות והמרתקות בארה"ב. הצצה לאטרקציות ואתרי החובה, חיי הלילה, המסעדות המומלצות, המלצות לטיולים באזור ניו אינגלנד, הצצה לנמל התעופה לוגן, טיפים להשכרת רכב בארה"ב ועוד

|| ||

ארצות הברית נחשבת ליעד המוביל על מפת התיירות הישראליתכאשר ניו יורק והחוף המזרחי עומדים בראש סדר העדיפויות של התייר הישראליקיץ 2015 עומד בסימן שינוי והתחדשות עם יעד מרכזי נוסףהעיר בוסטוןאליה משיקה חברת אל על קו טיסות חדש.  

בגיליון המודפס של פספורטשיצא לאור ב-28/06במקביל לטיסת הבכורה של אל על לבוסטוןתציג החברה את הקו החדש ואת יתרונותיו לתיירים ולנוסעים העסקייםהמהווים נתח שוק גדול לעיר הידועה כאחד ממרכזי העסקים המובילים בארה”בבראיון מיוחד עם המנכ"ל דוד מימוןיובאו השיקולים שהנחו את אל על בפתיחת הקו החדשוכן היתרונות והתוכניות העתידיות של החברה ליעד החדש והמרתק.

כתבי פספורטשיצאו לחקור את בוסטון וסביבתהידווחו על האטרקציות התיירותיות שיש לעיר ולאזור ניו אינגלנד להציעעל התרבות ואפשרויות הבילויים והקניות בעירוכמובןעל המכללות והאוניברסיטאות החשובות בבוסטוןהידועה כעיר אוניברסיטאית צעירה ותוססת

חברות התיירות המובילות בשיווק חופשות וטיולים בארצות הבריתיציגו את המוצרים ומסלולי הטיולים שהן מציעות לתייר הישראלישגם השנה בחר בארה"ב כיעד מועדף.  

עוד בגיליון המיוחד - מסע של פעם בחיים טיולי הפרימיום החדשים של חברת LemonGuru, לקראת עונת הנסיעות בכירי ענף המלונאות מביעים אופטימיות זהירה, הסכם היסטורי באל על, חופשה אתגרית המלצת פספורט לציוד שתמיד טוב שיהיה במזוודה, הפרסים השנתיים של עולם התעופה- מיהי חברת התעופה הטובה בעולם ומהו נמל התעופה הטוב בעולם, לוח הדרושים של עולם התיירות ועוד .

 אל תחמיצו את הגיליון המיוחד של פספורט, יום ראשון בנקודות ההפצה.

 


 

נהר צ'ארלס וגשר לונגפלו - בוסטון



הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: סוכני נסיעות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: