אא

תעודת דירוג הראשונה החדשה בישראל הוענקה למלון יהודה

שר התיירות, לוין:"קצב ההצטרפות הוא איטי מדי ובכוונתו לשקול את האפשרות להפוך את הדירוג למחייב, על מנת להבטיח שכלל המלונות בישראל יהיו מדורגים ויפעלו בשקיפות מלאה מול הצרכן"

| |

מלון יהודה בירושלים הינו המלון הראשון בישראל שקיבל תעודת הדירוג החדשה למלונות בישראל.

בטקס חגיגי שהתקיים היום בירושלים אמר שר התיירות לוין:"היום הענקנו למלון יהודה את תעודת הדירוג הראשונה שמקבל מלון בישראל. פרויקט דירוג המלונות הוא פרויקט שמשרד התיירות מוביל, ואשר תכליתו להבטיח כי התייר יקבל תמורה מלאה לכספו ממלון אשר נבדק ואשר וקיבל דירוג כוכבים, בהתאם לאיכות השירות אותו הוא נותן לאורחיו. עד היום הצטרפו לפרוייקט הדירוג 25 מלונות שנמצאים בתהליך דירוג. קצב ההצטרפות הוא איטי מדי ובכוונתו לשקול את האפשרות להפוך את הדירוג למחייב, על מנת להבטיח שכלל המלונות בישראל יהיו מדורגים ויפעלו בשקיפות מלאה מול הצרכן".

מנכ"ל מלון יהודה, ישי ברנע, הוסיף: "הצטרפנו ללא כל היסוס לדירוג החדש ואנחנו שמחים על כך. לאורחי המלונות מישראל ומהעולם כולו יש את הזכות לדעת בדיוק למה לצפות בבואם לבית מלון, ולכן יש לייצר סטנדרט אחיד. אבל תמיד יש לזכור שמלון הוא רק ״קופסא״ ומה שבאמת משפיע על חווית האירוח הם האנשים, והם שעושים את ההבדל וגם מייחדים באמת את מלון יהודה״.

בתמונה, מנכ"ל מלון יהודה ישי ברנע ושר התיירות, יריב לוין בטקס הענקת התעודה היום.

צילומים: דפנה טל, אוליביה פיטוסי.

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: מלונאות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: