אא

בארקיע מאמינים: רודוס ויוון יקלטו את מי שלא יטוס לטורקיה

החברה ערכה הבוקר כנס לסוכני הנסיעות לקראת העונה החדשה. דודו מחלב, המשנה למנכ"ל ארקיע אינטרנשיונל, הציג את תוכניות החברה - טיולים מיני מאורגנים. כמו כן, החברה מציעה טיסות לאילת בשקל.

Shutterstock Shutterstock

חברת ארקיע הציגה הבוקר לסוכני הנסיעות את תוכניות החברה לעונה החדשה. עשרות סוכני נסיעות הגיעו לכנס, שנערך במלון אופטימה בר"ג.

המשנה למנכ"ל ארקיע אינטרנשיונל, דודו מחלב, אמר בכנס: "אני צופה כי רודוס ויוון יהוו מין חלופה לטורקיה. אנחנו מתחילים את סדרת הטיסות ליעדים אלה מאפריל עד סוף חודש אוקטובר. הם יוכלו לקלוט את כמות הנוסעים שיחליטו לא לטוס לטורקיה. חבילה בפסח תהיה בסביבות 500-550 דולר לשלושה וארבעה לילות. המחירים לילדים יהיו משמעותית זולים לעומת שנה שעברה. הילד הראשון והילד השני ישלמו 250 דולר. אנחנו מרגישים שזאת חלופה מתאימה. היוונים ערים למצב בעולם, לכן מחירי שרותי הקרקע יורדים, כך שזה צפוי להשפיע על המחירים בחודשים יולי-אוגוסט שצפויים לרדת. אנחנו חושבים שלקראת חודשים אלו טורקיה תחזור למספרים יותר גבוהים ממה שאנחנו מכירים כיום. מה שעוד מתפתח אלו אזורי רומניה ובולגריה".

מחלב מציין כי בארקיע שינו מגמה: "אנחנו מציעים כיום טיולים יותר קצרים, לא במלונות הכי מפוארים, אלא בינוניים".

פרוייקט חדש שהוכנס בארקיע הוא מיני מאורגנים. "בתקופות החלשות של חודשים אפריל, מאי, יוני באמצע השבוע, מציעים בחברה חבילה שלמה מיום ראשון עד יום חמישי. ממש טיול מאורגן עם כל הטיולים בלי תוספת תשלום. זה הרבה יותר זול מחבילה בודדת שאתה מזמין".

לגבי התפוסה לפסח אומר מחלב: "התפוסה לקראת פסח עומדת על 18% לעומת 24% שהיתה לנו בתקופה המקבילה אשתקד. הירידה נובעת בגלל המלחמה והתקופה, כאשר בשבועיים הקרובים צפוייה התעוררות בהזמנות".

ארקיע גם יצאה היום במבצע למקדימים להזמין חופשה לחג הפסח: טיסות לאילת בשקל. מחלב אומר על המבצע: "מבצע זה יימשך בשבועיים הקרובים, ומגלם הטבה אמיתית של למעלה מ- 1,500 שקלים. במהלך השבוע האחרון, מכרה ארקיע 380 חבילות לפסח. המבצע מוכיח כי עם ישראל יודע לנצל הזדמנויות ומעדיף חופשה באילת".











הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: תיירות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: