אא

איסתא ליינס מוכרת את בית קליפורניה

החברה מוכרת 50% מבית קליפורניה לפי שווי של למעלה מ- 63 מיליון שקלים לחברת אביסרור ובניו. שמעון סיבוני: ״אנו ממשיכים בהשבחת פורטפוליו נכסי הנדל"ן מתוך מטרה לייצר תזרים מזומנים משמעותי לקבוצה"

חברת איסתא  מדווחת כי חתמה על הסכם למכירת 50% מבית קליפורניה  הנמצא ברחוב יגאל אלון 120, פינת רחוב תוצאת הארץ, לפי שווי של למעלה מ- 63 מיליון שקלים, הגבוה מהשווי הרשום בספרי החברה.

בית קליפורניה הינו נכס בשטח של 8,200 מ"ר. עם השלמת העסקה יחזיק כל אחד מהצדדים (איסתא נכסים והקונה) במחצית מהזכויות בנכס. הנכס מסווג על ידי הקבוצה בדוחותיה הכספיים המאוחדים כנדל"ן להשקעה. כאמור, בתמורה למכירת מחצית הזכויות בנכס, תשלם הקונה לאיסתא נכסים סך של כ- 31.6 מיליון שקלים, המשקף לנכס שווי של למעלה מ- 63 מיליון שקלים. בנוסף, צפויה החברה לרשום רווח ממימוש מחצית מזכויות איסתא נכסים בנכס בסך כולל של כ- 6 מיליון שקלים לפני מס. כמו כן, צפויה החברה  לרשום רווח נוסף בסכום זהה לפני מס, של כ- 6 מיליון שקלים בגין ההתאמה לשווי ההוגן של מחצית הזכויות בנכס שנותרו בבעלות איסתא נכסים בהתבסס על מחיר העסקה

שמעון סיבוני, מנכ"ל איסתא נכסים ומלונות ציין: ״אנו ממשיכים בהשבחת פורטפוליו נכסי הנדל"ן מתוך מטרה לייצר תזרים מזומנים משמעותי לקבוצה. בית קליפורניה נמצא באזור ביקוש מרכזי כך שמכירת מחצית הנכס היא צעד נוסף בהצפת הערך לבעלי המניות שלנו. ביחד עם הקונה, בכוונתנו לפעול למיצוי הפוטנציאל הכלכלי הטמון בנכס."

עוד הוסיף מר סיבוני: " פורטפוליו הנכסים שלנו מגוון ובחלקו הגדול בעל סינרגיה לתחום התיירות. לאחרונה השלמנו את עסקת מלון רימונים שצפויה להניב לחברה רווח שנתי של כ-4.5 מ' ₪ . כמו כן החברה צפויה להשלים השנה את בניית השלב השני במעונות הסטודנטים במכללת נתניה וכך בניית המלון בהרצליה שיופעל תחת מותג מלונות העסקים של רשת "מריוט" . השלמת מהלכים אלו צפויה להגדיל את יכולת של החברה לייצר תזרימי מזומנים יציבים וקבועים לאורך זמן".

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: סוכני נסיעות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: