אא

ישרוטל פתחה תוכנית עתודה ניהולית "דור בראשית"

מטרת התוכנית להכשיר עתודת מנהלים איכותית לקראת פתיחתו של מלון ישרוטל בראשית, במצפה רמון, בשנת 2010. המשתתפים ייהנו ממלגות בגובה של 20 אלף ש"ח.

Shutterstock Shutterstock
רשת מלונות ישרוטל פתחה לאחרונה תוכנית עתודה ניהולית בשם "דור בראשית" - המיועדת לעתודאים ממגמת מלונאות ותיירות, באוניברסיטת בן גוריון. התוכנית מיועדת לבנות עתודת מנהלים איכותית לקראת פתיחתו של מלון ישרוטל בראשית, במצפה רמון, במחצית שנת 2010, שעתיד להפוך למעוז תיירותי מוביל בתיירות הנגב ולמוקד משיכה לעובדים איכותיים מכל האזור.

לדברי סמנכ"ל משאבי אנוש של מלונות ישרוטל, דוד בלום, תוכנית זו הנה ייחודית בכך שהיא מציעה אופק ניהולי ממשי, לאותה קבוצת עתודאים אשר תשתלב בתוכה, ומשלבת את הרצון לפיתוח אוכלוסייה איכותית בנגב ואת היכולת של העתודאים לראות עתיד ממשי בתום לימודיהם.

עד כה התקבלו לתוכנית כבר 5 עתודאים, שיחלו את ההתקשרות עם ישרוטל באמצעות עבודה בסופי שבוע ובחופשות לימודים, באחד מבתי המלון של ישרוטל בנגב. במהלך תקופת הלימודים ובטרם תחילת ההתמחות, תעבור קבוצת הבוגרים סדרת העשרה ניהולית מגוונת, אשר תתקיים בתדירות של כאחת לחודשיים. בתום הלימודים, בשנת 2010 /2009, יעברו הבוגרים שנת התמחות במחלקה בה יבחרו. במהלך שנה זו יתנסו הבוגרים בתפקידי ניהול זוטרים, על מנת להכין את עצמם לתפקידי ניהול ביניים.

בתום תקופת ההתמחות, עם פתיחת מלון ישרוטל בראשית, ישתלבו בוגרי התוכנית כמנהלי ביניים במחלקות בהן התמחו.

רשת ישרוטל תעניק למשתתפים בתוכנית מלגה בגובה 10,000 ₪ אשר מתווספת למלגה בגובה זהה שתעניק הרשות לפיתוח הנגב.

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: מלונאות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: