אא

הונג קונג: מדריך מסעדות לתייר הקולינרי

הונג קונג, פנינת המזרח, היא שילוב מרתק בין מודרניות לבין מסורתיות היוצרים ביחד פסיפס מפעים של ניגודים והשלמות, מגוון משובח וערב של אוכל בינלאומי מוכר לצד מאכלים אסייתיים מקומיים

||| |||

עברה המפואר של הונג קונג נתן את אותותיו על תרבותה הקולינארית העשירה של העיר ויצר בה מגוון משובח וערב של אוכל בינלאומי מוכר לצד מאכלים אסייתיים מקומיים. כאן תוכלו לאכול מגוון המבורגרים, שניצלים, פסטות, סטייקים וגם רגלי תרנגולות, צדפות יפניות, ברווזים ותמנונים צלויים ודים סאם– הכול אפשרי.

הנה כמה מסעדות מומלצות המגישות אוכל מוקפד וטעים ברמה גבוהה

Aberdeen Street Social
מתחם הכולל מסעדה ובר עטורי שבחים פרי שיתוף פעולה בין השף הבריטי ג'ייסון אתרטון תלמידו של גורדון רמזי והמסעדנית יין וונג. המתחם, בעל קונספט חברתי, ממוקם בבניין עתיק  ב- PMQ שבסוהו וכולל מספר חללים המעוצבים בסגנון שיק כפרי. בקומה העליונה מסעדה מודרנית בעלת חדר פרטי ומרפסת הצופה לגן, ובקומה התחתונה קוקטייל בר ובית קפה הכולל פטיו חיצוני וגנים. המעוניינים לקנות מאפים, גלידות, שוקולד ומשקאות יוכלו לעשות זאת בחנות המצויה במתחם. תפריט בריטי מודרני משובח, אווירה נהדרת ושרות אדיב יוצרים כאן חוויה בלתי נשכחת.  בין מנות הדגל – דג לברק עם קוי נואה וגזר צהוב ומנת חזה ברווז עם לב, סלק בדבש ואגס כבוש.
כתובת: PMQ, G/Floor JPC Building, 35 Aberdeen Street Central, Hong Kong
שעות פתיחה: הקומה העליונה –כל השבוע 15:00-12:00 ; 23:00-18:00
הקומה התחתונה - כל השבוע 23:00-11:30
החנות - כל השבוע 22:00-11:00
כתובת האתר: www.aberdeenstreetsocial.hk
 


Aberdeen Street Social

Bibo
ביבו, הממוקמת הרחוב הראשי הוליווד, היא מסעדה לא שגרתית בעלת קונספט מנצח המשלב בין אוכל גורמה צרפתי לבין גלריית אמנות עכשווית. המנות מנצחות ועשויות מחומרי גלם משובחים כגון קוויאר, כבד אווז וכמהין וכולן תוצרת בית. המחיר לא זול אך המנות המושקעות והאווירה הכללית מצדיקים את ההוצאה. הביקור כאן ללא ספק הוא חגיגה אמיתית לכל החושים.
כתובת: G/F, 163 Hollywood Road, Sheung Wan, Hong Kong
שעות פתיחה: ג'-ו' 1:00-17:00 , שבת-א' 15:30-11:30 ; 1:00-17:00
כתובת האתר: www.bibo.hk

Man Wah
המטבח הקנטונזי המתוחכם של מסעדת "מאן ווה" בעלת כוכבי המישלן ממוקמת במלון היוקרתי מנדרין אוריינטל. ממרומי הקומה ה-25 של המלון בין מנת "עוף הקבצן" המענגת לבין סנפירי הכריש, בשר הסרטנים ברוטב ביצים, פילה סול מטוגן ברוטב שעועית שחורה או השבלולים העסיסיים תוכלו להתפעם מנופיו הקסומים של נמל ויקטוריה. לסיום הארוחה כדאי לקנח עם פודינג או מנת פירות מרעננת. ציורי משי על קירות המסעדה ותאורה של מנורות זהובות דמויות כלובי ציפורים יוצרים אווירה אותנטית ייחודית שאין שני לה. שימו לב כי למסעדה נהוג קוד לבוש אלגנטי.
כתובת: 5 Connaught Road Central, Hong Kong
שעות פתיחה: דים סאם ב'-ו' 14:30-12:00
שבת – א' 14:30-11:30
כל השבוע 22:30-18:30
כתובת האתר: www.mandarinoriental.com/hongkong/fine-dining/man-wah

 "מאן ווה" בעלת כוכבי המישלן הממוקמת במלון מנדרין אוריינטל 

Ho Lee Fook
מסעדה סינית טרנדית המשלבת מאכלים סיניים עם אוכל מהמטבח האירופי והפאן אסייתי ויוצרת שילובים לא שגרתיים ומנות יצירתיות ומעניינות. בתפריט סטייק טרטר בסגנון יונאן, כרוב ניצנים מטוגן, צדפות במרק בשר חזיר ושומר, וצלעות נהדרות. המטבח הפתוח מאפשר צפייה בהכנת האוכל.
כתובת: B/F, 1-5 Elgin St., Central
שעות פתיחה: ב'-א' 18:00-מאוחר
כתובת האתר: http://holeefookhk.tumblr.com

 Felix
מסעדת יוקרה הממוקמת בקומה ה-28 של מלון פנינסולה המפואר וצופה על נופיה המרהיבים של הונג קונג. המסעדה, בניצוחו של השף Yoshiharu Kaji ובעיצובו הייחודי של מעצב העל פיליפ סטארק, בעלת מטבח אירופי מודרני וכוללת גם בר יינות ומרפסת. התפריט בסגנון פיוז'ן וכולל מנות טרטר סרטן מתוק, פילה בקר צלוי משובח בסגנון יפני, טונה אדומה בגריל ועוד. שימו לב כי המקום מחייב ויש כאן קוד לבוש מוקפד.
כתובת: 5/F, The Peninsula Hong Kong Salisbury Road, Tsim Sha Tsui
שעות פתיחה: כל השבוע 1:30-17:30
כתובת האתר: http://hongkong.peninsula.com/en/fine-dining/felix

 

 Felix- מסעדת יוקרה הממוקמת בקומה ה-28 של מלון פנינסולה

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: Passport Review

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: