אא

קורס יועצי תיירות אקדמי באוניברסיטת בן גוריון

כחלק מאסטרטגיה מקצועית חדשה של התאחדות משרדי הנסיעות, נבנתה התוכנית הלימודית במסגרת תואר ראשון בפקולטה לניהול באוניברסיטת בן גוריון. חני סובול: "כאסטרטגיה אנו מכינים את הסטודנטים להתמודדות עם עולם הנסיעות, הפועל במציאות דינמית במיוחד"

| |

בשבוע שעבר התקיים באוניברסיטת בן גוריון בנגב, אירוע מסכם לקורס יועצי תיירות אקדמי.

לראשונה התקיים הקורס, במסגרת לימודי תואר ראשון בפקולטה לניהול, ואשר תוכניתו נבנתה בשיתוף מלא של התאחדות משרדי הנסיעות ויועצי התיירות בישראל.

באירוע המסכם הציגו 43 הסטודנטים במסלול "תיקי מסע" אשר מדמים את עבודתו של יועץ התיירות המתקדם - איפיוני לקוח, מידענות ברמה גבוהה, מתן ערך מוסף וסיוע איכותי ללקוח מן הקשר הראשון עם המשרד ועד לשובו מרוצה מן החופשה.

מנכ"לית ההתאחדות חני סובול: "כאסטרטגיה אנו מכינים את הסטודנטים להתמודדות עם עולם הנסיעות, הפועל במציאות דינמית במיוחד. אנו כבר בקשר עם מוסדות אקדמיים נוספים, בדרך למהלך של שיתוף פעולה נרחב שיהיה win-win. הסטודנטים, שיהיו זכאים גם לתעודת מקצוע איכותית, ענף הנסיעות שיוכל לקלוט אנשי מקצוע איכותיים, והצרכן הישראלי, שללא ספק ייצא נשכר מפנייה אל יועצי תיירות מעודכנים וטכנולוגיים. בימים אלה הושלמה כתיבת תוכנית לימודים מקצועית חדשה ע"י מרכז ההכשרה של ההתאחדות - הוותיק והמנוסה בישראל בתחום הנסיעות, ותוכנית זו תוטמע בשנת הלימודים הבאה".

 

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: תיירות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
{{ reply.message }}
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: