אא

הצ'רטריסטים: ההזמנות ליוון ממשיכות כרגיל

יוון במשבר כלכלי גדול, אך אין זה משפיע על הישראלים. קשדן: "האיים מתנהלים כמשק עצמאי", מחלב: "יש קצת שאלות אבל לא מעבר לזה", סתיו: "בתי המלון פועלים ללא כל שינוי, הישראלים ממשיכים להזמין"

|נמל התעופה באתונה|| |נמל התעופה באתונה||

למרות המשבר הכלכלי הקשה שפוקד את יוון, הישראלים ממשיכים לטוס ולהזמין חופשה באיים הקרובים שהם התחליף לטורקיה. אנשי התיירות מדווחים על כך שההזמנות מבחינת הנופשים הישראלים ממשיכות כרגיל ללא כל שינוי מבחינת איי יוון.

אייל קשדן, מנכ"ל השטיח המעופף: "אין שום שינוי, ההזמנות ממשיכות כרגיל למעט קצת שאלות. מה שקורה באתונה לא משפיע על מה שקורה באיים", מסביר קשדן ומוסיף: "הם מתנהלים כמשק סגור ולא קשורים למשבר. הם גם יודעים שהם בשיא העונה עם הזמנות של מיליוני דולרים ולא יוותרו על זה". קשדן מעריך: "אני צופה שהכל ימשיך כרגיל בלי בעיות, ואני חושב שהיוונים אחראים ומבינים את המשמעות אם יפגעו בתיירות".

דודו מחלב מנכ"ל ארקיע אינטרנשיונל אומר כי: "יש לנו טלפונים למקרה שביתה, אבל לא יותר מכך. כרגע הכל כרגיל, וההזמנות ממשיכות כרגיל כאילו אין כלום, אין ירידה". מחלב אף מספר כי: "בארקיע אף שוקלים להגדיל את מספר הטיסות לכרתים לאחר תשעה באב לאור הדרישה שיש".

מחלב אף חושב קדימה: "יכול להיות שהישראלים ירוויחו מהמשבר אם לקראת החגים האנגלים והגרמנים יבטלו את החופשות שלהם ביוון ואז המחירים ירדו למרות שהפיגוע בתוניסיה יכול להשפיע ולגרום למי שטס לשם לשנות מסלול לכיוון איי יוון ".

גיל סתיו סמנכ"ל השיווק והמכירות בקבוצת ישראייר, סיפר כי: "גם בישראייר המצב לא משפיע על הנופשים, הכל נמשך ללא שינוי מבחינתנו ומבחינת הנופשים שממשיכים להזמין כרגיל. מי שמזמין חופשה ליוון בתקופה הזו עושה זאת כדי לנפוש ולא להתחיל להסתובב ברחובות. בתי המלון פועלים עם מלוא השירותים ללא כל שינוי. ההמלצה היחידה מבחינתנו היא להצטייד יותר בכסף מזומן, מלבד זו, החופשה ביוון ללא כל השפעה".

יהודה זפרני, משנה למנכ"ל ומנהל רשת הסניפים של אופיר טורס אמר כי: "השנה ישבר שיא של יציאות ישראלים לאיי יוון ונכון להיום לאחר בדיקה מול מרבית הסיטונאים שמוכרים את יוון, הגידול מול שנה קודמת הוא של כ 15% והסיבות העיקריות הם: המשבר של היוונים זו ההזדמנות שלנו ואכן הסיטונאים וחב' התעופה הצליחו להוזיל עלויות מול בתי המלון והסוכנים היווניים בממוצע של כ 10% משנה קודמת. בנוסף, המשבר הכלכלי ברוסיה השפיע ואכן אנו רואים פחות מהתיירות הרוסית שהייתה בשיאה בשנים האחרונות ובשנה הקרובה היתה בנפילה".

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: סוכני נסיעותישראיירגיל סתיוטיסות צ'רטר

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: