אא

מד"א: כך תעברו את הקיץ בשלום

עם תחילתו של הקיץ ויציאת הילדים לחופש הגדול, במד"א פועלים מסביב לשעון על מנת לוודא כי כל נפגע יקבל את הטיפול המהיר והטוב ביותר, במקביל מפרסם מד"א את המדריך המלא להורים

| |

בדומה לכל שנה, עם בוא הקיץ ואיתו גם בואו של החופש הגדול, במד״א נערכים לעלייה במקרי הפגיעה בילדים, בני נוער ומבוגרים כתוצאה מסכנות שונות. כך, בין היתר, חידדו בשבוע האחרון במד"א לכל נהגי האמבולנסים את הנחיות הנהיגה והזהירות, היות וילדים רבים מצויים בקרבת כבישים בתקופה זו של החופש הגדול.

בנוסף, מבקשים במד"א מההורים יתר תשומת לב לסכנות הקיץ העלולות להתרגש על בני המשפחה ומפרסמים את המדריך המלא להורים לשמירה על בטיחות ילדיהם בימי הקיץ החמים: בחוף הים ובבריכה, ברכב, בטיול ובבית. פרטים מלאים בתחנות מד"א.

 מנכל מד"א, רמ"ג אלי בין: ״חודשי הקיץ מועדים לאסונות רבים במיוחד וגובים בכל שנה חיי אדם. אני מבקש מהציבור להקפיד ביתר תשומת לב להנחיות הזהירות, ולזכור כי מספיקה שניה אחת של חוסר תשומת לב שעלולה לגבות מחיר יקר בנפש. יש לזכור כי מרבית התאונות קורות בבית ובסביבתו ועל כן נדרשים ההורים למעורבות גבוהה יותר מהרגיל. אני מאחל חופשה נעימה ובטוחה״.

 

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: בארץ

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
{{ reply.message }}
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: