אא

יערות הכרמל מציעה חופשה על בסיס חצי פנסיון

אחוזת הבריאות והספא יערות הכרמל, משנה את קונספט האירוח ומתחדשת גם בטיפולי הספא, בפעילויות ועוד

| |

אחוזת הבריאות והספא יערות הכרמל, מקבוצת מלונות ישרוטל, מתחדשת: מעתה הזמנת החופשה תתבצע על בסיס אירוח של חצי פנסיון, ובנוסף מוזמנים האורחים ליהנות ממגוון חדש ועדכני של טיפולי ספא, פעילויות ספורט ומפגשי תוכן מרתקים.

גם בתחום הטיפולים, מציעים בספא אחוזת יערות הכרמל אפשרויות חדשות, דוגמת: טיפול קיץ להתחדשות, בן 75 דקות, של פילינג גוף עם רסיסי מלח בניחוח קיווי לימון מרענן המצטרף לעיסוי גוף משולב. בנוסף, גם את המגוון של פעילויות הספורט והכושר המועברות באחוזה, ממשיכים לחדש ולעדכן, לדוגמא עם הטרנד העולמי של אימוני Les Milles, שהצטרף לאחוזה בשתי תוכניות חדשניות BODYBALANCE  וCXWORKS-, או עם Nia Dance - טכניקת תנועה המשלבת תנועות ותפיסות מאמנויות הריקוד, הלחימה והריפוי וכו'. אלה מצטרפים להליכה בטבע, לשיעורי חיטוב ועיצוב הגוף, פילאטיס, פלדנקרייז, יוגה, טאיצ'י, צ'יקונג ועוד.

איה גרונדמן, מנכ"לית אחוזת הבריאות והספא יערות הכרמל, מוסרת: "למדנו שהאורחים, אשר נהנים במסעדת האחוזה מארוחת בוקר המוגשת עד לשעה 12:00, ללא מגבלת פעמים וכניסות, ומגיעים בערב לארוחה בהגשה, פחות מעוניינים בארוחת הצהריים. כדי להתאים עצמנו כתמיד לצרכי ורחשי האורחים ומגמות השוק, החלטנו להגמיש את אפשרויות האירוח ולעבור לאופציה של 2 ארוחות ביום, המאפשרת לאורחים לזכות בעוד זמן איכות באחוזה ולנצל אותו לפעילויות נוספות ולמנוחה, ובמקביל הופכת את מחיר האירוח לנוח יותר עבורם".

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: מלונאות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: