אא

ג'יימס ריצ'רדסון מציגים: מתחם דיוטי פרי חדש בנתב"ג

לקראת תחילת עונת הנסיעות השיקה החברה חנות חדשה ומעוצבת בהשקעה של עשרות מיליוני שקלים. בין החידושים: למעלה מ-200 מותגים, קיצור זמני ההמתנה בקופות לשש דקות, מתחם אופנה חדש ועוד הרבה הפתעות

צילום: 123rf צילום: 123rf
בדרך לחו"ל עוצרים בג'יימס ריצ'רדסון. באירוע חגיגי שהתקיים היום (שני) ברחבת הדיוטי פרי בטרמינל 3 נתב"ג, השיקה החברה את חנות חדשה ומעוצבת המשתרעת על פני 3200 מ"ר ורוויה בלמעלה מ-200 מותגים בינלאומיים ומאות מוצרים שונים בהשקעה של עשרות מיליוני שקלים.

החנות החדשה מעוצבת ומסודרת כסוג של מסלול הליכה מרכזי וסידור קטגוריאלי חכם אשר נועד לסייע ולהקל על הלקוחות בהתמצאות בחנות ולמצוא את דרכם במהירות לדלפי הקופות. בניגוד לקמעונאות הקלאסית המציבה את הקטגוריות המבוקשות בקצה החנות, בחנות החדשה הוצבו הקטגוריות המבוקשות ביותר דווקא בכניסה לחנות, כדוגמת הטבק והאלכוהול.

חידוש נוסף אותו הציגה החברה טמון בקיצור משמעותי של פרקי זמן ההמתנה בקופות, צעד שלשמו הורחב קו הקופות ל-59 במספר (במקום כ-30 קודם לכן). בנוסף הותקנה מערכת מיוחדת בשם "תור נחש" המקצרת באופן מהותי את זמן ההמתנה מ-20 ואף 30 דקות למקסימום 6 דקות בזמני העומס. בג'יימס ריצ'רדסון מציינים כי המערכת עובדת בהתאם לסטנדרט הבינלאומי המחמיר וכי זכתה לביקורת שביעות רצון חיוביות בקרב לקוחות רבים. בשורות מרעננות נוסף שהציגה החברה במתחם החדש כוללים שדרות ריחות ומראות ובהם תצוגות מרהיבות של המותגים המובילים בעולם, מותגים חדשים המוצעים לקהל הלקוחות (ביניהם מותג הטיפוח לשיער Keratase), עמדת מוצרים ייחודיים המאפיינים את ישראל והיד עוד נטויה. ואם זה לא מספיק, כחלק מחווית הקניה שופץ ונפתח גם מתחם האופנה החדש בדיוטי פרי "JR FASHION" בשיתוף חברת אל שרד. המתחם משתרע על שטח של כ-500 מר' בדיוטי פרי ומציע ביגוד ממיטב המותגים. מנכ"ל ג'יימס ריצ'רדסון דיוטי פרי בישראל, אורי גלבוע, התייחס להשקת החנות החדשה ומסר כי: "הצרכן הישראלי הפך למתוחכם יותר, מכורח היותו מטייל בכל העולם ונחשף לסטנדרטים קמעונאיים גבוהים ביותר. חלק מאסטרטגיית תכנון החנות החדשה היא להעניק לצרכנים חוויה ייחודית, עשירה ויעילה כבר בהיותם בדיוטי פרי טרם יציאתו לחו"ל. בחברה מעריכים כי מדי יום במהלך יולי-אוגוסט יפקדו את החנות למעלה מ-20 אלף לקוחות, זאת מתוך צפי ל-1,800,000 נוסעים אשר עתידים לצאת השנה מתחומי נתב"ג לחופשת הקיץ שלהם בחו"ל. הקו המנחה של החנות החדשה הוא ״אין כזה בארץ״ ולעיתים קרובות גם בעולם - אין חנות כזו, אין חווייה כזו, אין מבחר כזה ואין מבצעים והנחות כאלו. החנות תספק חוויה של מותגי על כאשר המחירים והמבצעים הינם ללא תחרות מול השוק המקומי וכמובן מול שווקי העולם".

השקת הדיוטי פרי ג'יימס ריצרדסון החדש. צילומים: דן חיימוביץ, איציק בירן

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: בארץ

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
{{ reply.message }}
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: