אא

אירוע הפתיחה של מלון הרודס הרצליה

בכירי ענף התיירות והעסקים התכנסו במרינה בהרצליה לאירוע שערך דוד פתאל לרגל פתיחתו של מלון הרודס החדש. בין האורחים: שר התיירות, יריב לוין, ראש עיריית הרצליה, משה פדלון, ומנכ"ל רשת מלונות דן, רפי שדה

||| |||

בכירי ענף התיירות והעסקים התכנסו במרינה בהרצליה לאירוע שערך דוד פתאל לרגל פתיחתו של המלון החדש  הרשת - "הרודס"

לאירוע הגיע אף שר התיירות הנכנס יריב לוין אשר ברך את פתאל על היותו המנוע שמאחורי פיתוח ענף המלונאות בישראל, לאחר שזה פתח רק בשנה האחרונה 7 מלונות חדשים. השר הניח את המזוזה למלון יחד עם דוד פתאל והרב לאו.

דוד פתאל סיפר בהתרגשות כי הרצליה היא למעשה יעד מרגש עבורו מאחר ושם למעשה עשה את הצעד השני שלו בקריירה המלונאית כשמונה לסמנכ"ל בדן אכדיה בשנת 1985 ו - 30 שנה אחרי, הוא פותח בעיר מלון יוקרה תחת חברת המלונות שבבעלותו.

בהקמת המלון הושקעו 300 מליון ₪. המלון, ממוקם על האי שבמרינה כאשר משני צדדיו ים, בעיצובם של רני זיס ואילן פיבקו.

בין המבקרים: ראובן אלקס מנכ"ל רשת מלונות פתאל, ראש העיר הרצליה משה פדלון, רוני יצחקי יו"ר ובעלים של קבוצת יצחקי השקעות אשר הקימה את המלון, סטלה הנדלר מנכ"לית בזק, עופר איתני יו"ר ובעלים של א.פ עיצובים, ליאורה עופר בעלת השליטה בחברת עופר השקעות, רפי שדה מנכ"ל מלונות דן, קבי רוטר מבעלי רשת קסטרו, ישראל רייף, משה ורותי קסטיאל, אירינה שלמור בעלת משרד יחסי הציבור שלמור תקשורת, צחי פישביין, משה טרי, איזי כהן, הפטריאך היווני תיאופילוס השלישי ,משה אדרי ושלושת בניו של דוד – יובל, אסף ונדב אשר מעורבים כיום בניהול החברה.

 

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: מלונאות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: