הסכם מסגרת חדש ל-Orange העולמית ופרטנר תקשורת
שתי החברות יעריכו את מיצובה של פרטנר בשוק התקשורת המשתנה בישראל Orange העולמית וחברת פרטנר תקשורת, מודיעות כי חתמו על הסכם המהווה מסגרת חדשה למערכת יחסים ביניהן
Orange העולמית ופרטנר תקשורת מודיעות על הסכם מסגרת חדש המסדיר את היחסים ביניהן. מחקר שוק מקיף ישמש את שתי החברות על מנת להעריך את מיצובה של פרטנר בשוק התקשורת המשתנה בישראל.
לדברי החברות, הסכם המסגרת קובע כי לפרטנר ול-Orange העולמית עומדת הזכות לסיים את הסכם רישיון השימוש במותג Orange: במידה ופרטנר לא תממש זכות זו בתוך 12 חודשים, אז החברות תהינה רשאיות לסיים את הסכם רישיון המותג במהלך 12 החודשים העוקבים. בנוסף, ההסכם קובע כי סך כולל של 40 מיליון אירו ישולמו לפרטנר ממועד חתימת ההסכם ועד להשלמת מחקר השוק. כמו כן, ישולם סכום נוסף של 50 מיליון אירו במידה ויובא לסיומו הסכם רישיון המותג בתוך 24 חודשים.
במידה ויתבצע מיתוג מחדש על ידי פרטנר, כל פעילויות המחקר, הפיתוח והחדשנות של Orange העולמית בישראל ימותגו מחדש תחת השם Orange, כאשר Orange העולמית תהיה מנועה מלפעול בתחום שירותי התקשורת בישראל.
משנה למנכ"ל Orange העולמית, מר פייר לואט, ציין: "Orange מביעה שביעות רצון מהמסגרת החדשה של מערכת היחסים בין שתי החברות. זוהי תוצאה של הדיונים היעילים והמקצועיים שהתקיימו במהלך השבועות האחרונים. מחקר שוק התקשורת הישראלי צפוי לספק תצוגה ברורה שתאפשר לפרטנר לקבל את האפשרות הטובה ביותר עבורה. אנו מחויבים לתמוך במטרה זו. עבור Orange העולמית, ישראל היא בעלת חשיבות אסטרטגית ולנו התחייבות ארוכת טווח אליה, לרבות פעילויות החדשנות שלנו באמצעות חברות קשורות ל- Orange העולמית בישראל".
יו"ר דירקטוריון פרטנר, מר אדם צ'זנוף ציין: "אנו מברכים על חתימת הסכם חדש עם Orange העולמית, בהמשך למערכת היחסים שלנו ב- 17 שנים האחרונות עם המותג ועל כך שהצלחנו לכונן מסגרת חדשה למערכת היחסים העתידית שלנו עם Orange העולמית".