אא

היוונים מרגיעים: לא צפויה אי נוחות בחוויית החופשה של התיירים

משרד התיירות היווני קורא לתיירים המבקרים ביוון שלא לחשוש. המשרד אינו צופה אי נוחות מסוג כלשהו בחוויית החופשה של המבקרים באיים וביבשת. לדבריו, יוון תמשיך להציע שירותי תיירות באיכות הגבוהה ביותר

||| |||

משרד התיירות היווני פרסם הודעה רשמית, בה הוא קורא לתיירים המבקרים  שלא לחשוש ואומר  כי "ההגבלות על אמצעי ההון שהוצגו על ידי הממשלה היוונית אינם חלים על תיירים שמעוניינים למשוך כסף מזומן מכספומטים ולבצע כל סוג של עסקאות באמצעות כרטיסי אשראי שהונפקו מחוץ ליוון".

משרד התיירות היווני הוסיף כי: "המשרד אינו צופה אי נוחות מסוג כלשהו בחוויית החופשה של המבקרים, הן באיים והן ביבשת יוון, מאחר ויש אספקה נאותה של מוצרים ושירותים כולל דלק. יוון, שדורגה ע"י הנופשים כאחד היעדים הטובים ביותר בעולם, ממשיכה להציע שירותי תיירות באיכות הגבוהה ביותר לתיירים המבקרים בה".

סגנית שר התיירות, גברת אלנה קונדורה, אמרה כי: "יוון הינה ותמיד תהיה יעד מועדף לנופשים המבקרים כעת ביוון ואלה שמתכננים לבקר בה, לא יהיו מושפעים מההתפתחויות האחרונות במדינה ויוכלו להמשיך וליהנות מהחופשה שלהם ללא".

גם מארגני התיירות בישראל דחו את החששות וטענו כי למרות המשבר הכלכלי הקשה שפוקד את יוון, הישראלים ממשיכים לטוס ולהזמין חופשה באיים הקרובים, ואף דיווחו על כך שההזמנות  ממשיכות כרגיל ללא כל שינוי.

 

 

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: תיירות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
{{ reply.message }}
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: