אא

חני סובול שוחחה עם נשיא התאחדות הסוכנים ביוון

מנכ"לית התאחדות משרדי הנסיעות, עודכנה על מצב התיירות ביוון. נשיא ההתאחדות ביוון יוצא במסר מרגיע: "התיירים ביוון ממשיכים לקבל את מלוא השירותים, יוון מזמינה את התיירים הישראלים להגיע ללא חשש"

| |

חני סובול, מנכ"לית התאחדות משרדי הנסיעות ויועצי התיירות בישראל שוחחה היום (ג') עם נשיא התאחדות סוכני הנסיעות ביוון, ליסנדרוס טסילידס, והתעדכנה ממנו על מצב התיירות ביוון בעקבות משבר החוב בין יוון והאיחוד האירופי.

בשיחה עדכן טסילידס כי: "התיירים ביוון מקבלים את מלוא השירותים כרגיל, ברחבי יוון וכמובן גם באיים", וכי לא דווח על מחסור או תלונות כלשהן. טסילידס הוסיף: "יוון מזמינה את התיירים הישראלים להגיע ללא חשש וליהנות מחופשת קיץ ביוון". בסיום השיחה סוכם, כי ההתאחדות הישראלית והיוונית ישמרו על ערוץ פתוח לעדכונים הדדיים.

דברים דומים נשמעו גם מסגנית שר התיירות היווני, שאמרה כי: "התיירים בכל רחבי יוון לא יושפעו מן ההתפתחויות האחרונות".

חני סובול לאחר השיחה אמרה כי: "לא הופתעתי לגלות ש'עסקים כרגיל' עבור התיירים ביוון, גם עכשיו. יוון היא מדינה שהתיירות היא מטה לחמה, ולכן רמת השירות לתיירים תישמר בתשומת לב מרובה. בקיץ הזה עדיף לכולם לנסוע דרך משרד נסיעות, גם מי שנוהג להזמין לעצמו את חופשותיו, בוודאי יהיה רגוע יותר כשיידע שיש מי שעוקב אחר ההתפתחויות ויסייע מיידית בעת הצורך."

 

 

 

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: תיירות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
{{ reply.message }}
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: