אא

סוכני הנסיעות מחו בפני סגן נשיא לופטהנזה על מהפכת ההפצה של קבוצת התעופה

טמור גודרזי-פור נפגש עם נציגים ממשרדי הנסיעות הגדולים על מנת להבהיר להם את משמעות השינוי במדיניות ההפצה של קבוצת התעופה

|| ||

נציגי משרדי הנסיעות הגדולים בענף, נפגשו השבוע עם טמור גודרזי-פור, סגן נשיא לופטהנזה למכירות ושירותים במזרח התיכון, אפריקה ודרום אירופה, שניסה להבהיר להם את משמעות מהפכת ההפצה של קבוצת התעופה, המעדיפה הזמנות באון ליין על פני מערכות ה-GDS.

למפגש הגיעו, בין השאר, נציגים של חברת דיזנהאוז -בי.טי.סי המאוחדת, סיגנל טורס, אופיר טורס ואיסתא, שהביעו בפני פור והנהלת לופטהנזה בישראל, את אי שביעות רצונם מהמהלך האחרון של קבוצת התעופה של שינוי מדיניות ההפצה.

במהלך המפגש שהוגדר על ידי חלק מהמשתתפים  כ ״כבד״, נשמעו קריאות לעבר סגן נשיא לופטהנזה מצד מספר סוכנים שכינו את המהלך ״כבלתי אפשרי ולא לעניין". הסוכנים טוענים כי לא קיבלו תשובות מספקות והתחושה כי לופטהנזה החליטה לעשות את המהלך האחרון מבלי להתחשב בסוכני הנסיעות. אחד מהמשתתפים אמר היום לפספורטניוז: " לא נראה שהם מבינים את המהלך שהם עושים".

 במהלך המפגש הטעון,  פור הסביר למשתתפים כי מדובר במהלך גלובלי אותו הציגה קבוצת לופטהנזה בכל העולם  וכי מטרת המהלך הינה מיקוד מחדש של אסטרטגיית המכירה והגדלת הרווחיות כתוצאה ממכירת הכרטיסים שקטנה משמעותית בשנים האחרונות לעומת עליה מתמדת ברווחיות של חברות ההפצה.

 

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: סוכני נסיעות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
{{ reply.message }}
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: