שני בגיליון המודפס - luxury Time
גיליון בהשתתפות החברות המתמחות בענף טיולי היוקרה. מד קרוזס ואופיר טורס על טיולי השייט היוקרתיים, כרמל על איי סיישל המפנקים, Lemon Guru - על טיולי יוקרה חובקי עולם, ספיריט על טיולים ליעדים אקזוטים, WTC - על מלונות הפאר ביוון וקפריסין, וחופשות במלדיבים עם נתור
תיירות היוקרה מהווה את פלח השוק המתפתח ביותר בענף התיירות. השמיים הם הגבול כאשר מדובר באפשרויות המוצעות לבעלי הממון ולאוהבי החיים הטובים. מדי שנה מושקעים מאמצים אדירים וסכומי עתק בפיתוח עוד ועוד מוצרים יוקרתיים, שיענו על הצורך בגירויים חדשים לתייר שראה ויש לו הכל.
ממחקר שערכה חברת הניתוח התיירותי IPK International עולה, כי בחמש השנים האחרונות תיירות היוקרה גדלה ב-48% בכל רחבי העולם. שיעור צמיחה כפול מהגידול בתיירות הבינלאומית בכללותה.
עוד עולה מהמחקר, כי בשנת 2014 התקיימו ברחבי העולם 46 מיליון נסיעות יוקרתיות, בהן הוציאו הנוסעים 172 מיליארד אירו. כ-30% מנסיעות היוקרה התקיימו בטיולים פרטיים ומאורגנים, והשאר בנסיעות עסקיות, חופשות עירוניות, נופשים וקרוזים.
יעד התיירות היוקרתית המוביל בעולם הוא ארצות הברית, כאשר אחריה ממוקמות סין ומכסיקו, המשקיעות משאבים עצומים במיצובן כיעדי תיירות יוקרתיים. באירופה מובילות את הרשימה האקסלוסיבית איטליה וגרמניה, ואחריהן צרפת ובריטניה.
ישראל כמובן לא נשארת מאחור, ובעשור האחרון אנו עדים להתפתחות משמעותית בדרישה לנסיעות יוקרתיות. יותר ויותר ישראלים מעדיפים לשלם יותר וליהנות מתנאים טובים בסטנדרטים גבוהים.
בגיליון הקרוב, שיוקדש ברובו לחברות התיירות המתמחות בענף טיולי יוקרה הפורח שיציגו את הטרנדים,המגמות והחידושים האחרונים. חברות הנסיעות, מד קרוזס ואופיר טורס על טיולי השייט היוקרתיים, חברת כרמל על איי סיישל המפנקים, חברת Lemon Guru- על טיולי היוקרה חובקי עולם, חברת ספיריט על טיולים ליעדים אקזוטים, חברת WTC המתמחה בטיולי יוקרה - על מבחר מלונות פאר ביוון וקפריסין, חופשה במלדיבים עם חברת נתור וגם על מלון וולדורף אסטוריה היוקרתי בירושלים.
אל תחמיצו, שני בנקודות ההפצה.
מלון אנסה - קפריסין