אא

עונג שבת: סדרת אירועי תרבות חדשה בתל אביב

מופעים מוזיקליים, הרצאות, הקראת שירה ושעות סיפור לילדים. עיריית תל אביב יוצאת בסדרת אירועים שיתקיימו ברוח מפגשי עונג שבת, שאירח המשורר חיים נחמן ביאליק בשנות ה-20. בין המשתתפים: שם טוב לוי, איה כורם, עדנה מזי"א, ערן צור ואמנים נוספים

|| ||

עיריית תל אביב יפו והפדרציה היהודית של ניו יורק (UJA)  מזמינים את הציבור הרחב ל"עונג שבת". המפגשים יתקיימו מידי שבת בבוקר במרכז פליציה בלומנטל בתל אביב (רחוב ביאליק 26).

בתכנית: מופעים מוזיקליים, הרצאות, הקראת שירה שעות סיפור לילדים. המפגשים יתקיימו בהשראת מפגשי עונג שבת שאירח חיים נחמן ביאליק בשנות ה-20 של המאה הקודמת, אשר כללו מפגשי תרבות של אמנים וסופרים עם בכירי הישוב היהודי בעיר.

קיום הסדרה מתאפשר תודות לשיתוף פעולה בין העירייה לפדרציה היהודית של ניו יורק, גוף הפילנתרופיה הקהילתי הגדול בעולם. 

מיקי גיצין, חבר מועצת העיר, יו"ר וועדת הפלורליזם ויוזם הפרויקט: ״אירועי עונג שבת שאנו פותחים השבוע מאפשרים לתושבי העיר ולמבקריה להשתתף באירועי תרבות ברוח היהדות ללא תשלום בימי שבת בבוקר, ובכך לעסוק בתכנים היהודיים ביום השבת מכיוונים יצירתיים ומגוונים. אני שמח על ההזדמנות שניתנה לי להוביל מהלך שכזה ובטוח שהתושבים, הקהילות והארגונים שהיו שותפים לעיצוב הפרויקט ימשיכו לתרום לעיצוב אופיה של השבת בעיר״.

אורי לוונטר-רוברטס, מנכ"ל המשרד הישראלי של הפדרציה היהודית של ניו יורק: "בניו יורק, לצד העושר התרבותי הקוסמופוליטי האדיר, מתקיימים חיים יהודיים עשירים שמתרגמים את הצבעוניות של העיר לשלל גוונים של חוויות יהודיות. ניו יורק ותל אביב חולקות כבר כיום מאפיינים משותפים רבים, והפדרציה היהודית של ניו יורק, גאה לחבור לעיריית תל אביב יפו ולשמש כגשר בין שתי הקהילות כדי לייצר נקודת דמיון נוספת: עושר תרבותי-יהודי".

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: בארץ

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: