אא

דיסלדורף מתכוננת ליריד השעשועים הגדול בגרמניה

יריד הקיץ המסורתי המתקיים מידי שנה על גדת נהר הריין, ייערך בין התאריכים 17-26 ביולי. כארבעה מיליון מבקרים מרחבי המדינה ומחו"ל צפויים להגיע השנה ליריד הקיץ הגדול

| |

דיסלדורף, אחת הערים הגדולות והחשובות בגרמניה, שוכנת על גדת נהר הריין בחבל הרוהר, האזור האורבני הצפוף ביותר בגרמניה. העיר האלגנטית היא אחד ממרכזי המסחר החשובים בגרמניה, מתקיימים בה ירידים ותערוכות עסקיות לרוב, היא נחשבת לבירת האופנה של גרמניה, ותושביה נהנים מרמת חיים גבוהה.

מדי קיץ מתקיים בעיר 'פסטיבל הריין', יריד השעשועים הקיצי הגדול בגרמניה. השנה יתקיים הפסטיבל עפ"י מיטב המסורת במרכז הירידים של העיר, על הגדה השמאלית של נהר הריין, בין ה-17 ל-26 ביולי וצפויים לבקר בו כ-4 מיליון מבקרים, המגיעים אליו מדי שנה מכל רחבי המדינה וגם מחו"ל.

ביריד הייחודי, שיימשך 10 ימים, מגוון עצום של מתקני שעשועים ואטרקציות של פעילות נופש לגילאים שונים, ולרשות המבוגרים שלל אוהלי בירה, מסעדות ומופעי מוסיקה מגוונים.

אחת האטרקציות המרכזיות היא שייט לילי על הריין, כולל ארוחה, מוסיקה וזיקוקים. לרשות התיירים המתאכסנים במרכז העיר דיסלדורף עומדת מעבורת המובילה אותם בנהר אל מרכז הירידים.

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: חדשות עולמיות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: