נשיא סייבר מציע ללופטהנזה לשקול מחדש את התכנית שלה
טום קליין מתח ביקורת בכנס משקיעים בלונדון על החלטת לופטהנזה לגבות היטל של 16 אירו על הזמנות דרך מערכות ה-GDS. לדברי קליין, לופטהנזה מקבלת 70% מההכנסות שלה דרך ה-GDS, והעלות של הפעלת שירות לקוחות גבוהה מאד ובטווח הרחוק לא תשתלם לחברה
החלטת חברת לופטהנזה, לגבות היטל בגובה של 16 יורו, מהראשון לספטמבר על כל הזמנה דרך מערכות ה-GDS, ממשיכה להעסיק את ענף התעופה וחברות ההפצה.
נשיא ומנכ"ל סייבר, טום קליין, הרגיע בכנס משקיעים בלונדון ואמר: "אני בטוח שהעסק שלנו יהיה בסדר. שום דבר לא קרה עדיין, לופטהנזה מייצגת 2.5% מעסקי ה-GDS של סייבר, הם עושים מה שחברות תעופה עושות", כאשר הם מאותתות על עלייה במחיר", הוסיף קליין.
במקביל, קליין, מתח ביקורת על חברת התעופה, והעביר מסר: "הייתי מציע לספק כמו לופטהנזה, ואולי במיוחד לה, שמקבלים ערך פחות או יותר ואפילו יותר משירותי ה-GDS כמו חברת תעופה אחרת, לחשוב היטב, כי הם מקבלים כ-70% מההכנסות שלהם דרך ה-GDS".
לגבי שירות הלקוחות מבחינת לופטהנזה, אומר נשיא סייבר: "העלות של שירות לקוחות הוא גבוה מאוד, הם לא הוקמו על מנת לעשות שירות לקוחות", אומר קליין ומוסיף: "להתחיל לקבל ולטפל בשיחות טלפון, זה לא עסק טוב ללופטהנזה".
קליין מוסיף: "עם זאת, לופטהנזה אומרת: "אנחנו הולכים לעשות את הפעולה שתגרום לנו לקחת תעריפים גבוהים יותר מהלקוחות הטובים ביותר שלנו, המצב קשה, אני מניח שהם רוצים להישאר תחרותיים". קליין מעריך כי: "הנושא לא ייפתר עד חודש ספטמבר". יחד עם זאת, הוסיף קליין כי, סייבר לוקחת את ההכרזה של לופטהנזה ברצינות, והוסיף: "עוד לא ראינו פתרון טכני שיעסוק בנושאים הקשורים למהלך כזה", סיכם קליין.