אא

דלתא איירליינס חידשה הסכם חסות עם מועדון הכדורגל צ'לסי

חברת התעופה דלתא איירליינס, האריכה את הסכם החסות בשלוש שנים נוספות עם מועדון צ'לסי. במסגרת ההסכם החברה תקבל חשיפה בכל משחקי הבית של הקבוצה

| |

דלתא איירליינס הודיעה על חידוש חוזה המאריך בשלוש שנים נוספות את הסכם החסות שהיא מעניקה לקבוצת הכדורגל צ'לסי, אלופת הליגה האנגלית בכדורגל. דלתא הינה חברת התעופה הרשמית המעניקה חסות לצ'לסי ותקבל חשיפה בולטת במגרש בכל משחקי הבית של האלופה ובאתר הבית של צ'לסי. 

פרי קנטרוטי, סגן נשיא בכיר של דלתא לאירופה, המזרח התיכון ואפריקה: "קבוצת הכדורגל צ'לסי וחברת דלתא איירליינס מהוות שתיהן מותגים מנצחים ומאז החל שיתוף הפעולה לפני 3 שנים שתיהן התחזקו יותר ויותר. אנו מצפים לשלוש שנים מוצלחות נוספות ולעבודה עם המועדון, כדי לקדם את פעילויותיו בארה"ב".

מנכ"ל מועדון הכדורגל צ'לסי, קריסטיין פיירסלאו, הוסיף: "לעונג לנו  להיכנס לתקופה נוספת לשותפות עם חברת דלתא, חברת התעופה הגדולה בעולם, המדורגת על ידי מגזין העסקים "פורבס" כאחת מהחברות הנערצות ביותר בעולם. לדלתא יש את הפרופיל והמוניטין, אשר מתאימים בצורה מושלמת לאסטרטגית שיתופי הפעולה שלנו עם חברות עסקיות בעלות שם עולמי. בשלוש השנים הבאות דלתא תסייע לנו לספר את סיפורה של צ'לסי בכל רחבי העולם ובארה"ב, שם היא כה מבוססת ובעלת נוכחות מכובדת, בפרט.".

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: חדשות עולמיות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: