אא

"אנחנו רוצים שכל הישראלים יבואו לנפוש ביוון"

נשיא התאחדות סוכני הנסיעות ביוון, ליסנדרוס טסילידס, הנמצא בקשר עם התאחדות סוכני הנסיעות בישראל: "התיירים ביוון אינם מושפעים מהמשבר, ושבעי רצון ביוון כרגיל , אנחנו רוצים שכל הישראלים יבואו לנפוש ביוון". ההתאחדות: "אין צורך לבטל חופשה"

| |

עסקים כרגיל בתיירות ביוון?

בעקבות תוצאות המשאל ביוון אתמול, שוחחה היום חני סובול, מנכ"לית התאחדות משרדי הנסיעות ויועצי התיירות בישראל, עם נשיא התאחדות סוכני הנסיעות ביוון, ליסנדרוס טסילידס, כדי לשמוע כיצד הדברים נראים ביוון.

בעקבות משבר החוב בין יוון והאיחוד האירופי, מקיימת התאחדות סוכני הנסיעות קשר רציף עם ההתאחדות ביוון, ובראשה המנכ"ל טסילידס שאמר : "הצבענו 'לא' להסדר המוצע, היוונים אינם מפנים עורף לאיחוד האירופי עצמו". לדעתו, בתוך ימים ספורים יוון והאיחוד יגיעו להסכמות. טסילידס שב והבטיח, כי התיירים ביוון אינם מושפעים מן המשבר. לא דווח על חוסר כלשהו הנוגע לתיירים, ושביעות הרצון של הנופשים ביוון גבוהה כרגיל. "אנחנו רוצים שכל הישראלים יבואו לנפוש ביוון".

גם מארגני תיירות גדולים חברי ההתאחדות, שאיתם ההתאחדות מקיימת קשר יומי בעניין המשבר ביוון מאשרים, כי יש אמנם שאלות מצד לקוחות, אך אין מגמת ביטולי חופשות שהוזמנו כבר, וההזמנות ליוון ממשיכות לזרום בקצב המתאים לעונה.

מהתאחדות סוכני הנסיעות בישראל נמסר היום כי היא ממשיכה לתמוך בהמלצות שפרסמו משרדי החוץ הבריטי והגרמני, כמו גם אתרי תקשורת מובילים בארה"ב לגבי חופשות ביוון וגופי התקשורת בישראל והם:

•לא צריך לבטל את החופשה ביוון.

•קחו איתכם דולרים או אירו במזומן, עדיף בשטרות קטנים, כולל סכום עודף לצרכים לא מתוכננים, ככל שיתעוררו.

• השנה, יותר מתמיד, רצוי לנסוע דרך משרדי נסיעות, ולדעת שיש מי שעומד לרשותכם כל זמן החופשה ומסייע באופן מיידי בעת הצורך.

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: סוכני נסיעות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
{{ reply.message }}
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: