אא

״ בעיית התדמית של ישראל בעולם מתהווה לכדי איום אסטרטגי ״

כך אומר יוסי פתאל, מנכ״ל לשכת מארגני תיירות נכנסת, לקראת הכנס השנתי של הלשכה, שיתקיים בשבוע הבא, בהשתתפות בכירי תעשיית התיירות ובראשם שר התיירות, לוין . בכנס תקרא הלשכה לממשלה להכין תכנית לאומית לטיפול בתדמיתה של מדינת ישראל בעולם

| |

במסגרת הכנס השנתי שיתקיים שבוע הבא, עם בכירי תעשיית התיירות ובהשתתפות ח"כ יריב לוין שר התיירות, ח"כ איתן כבל, יו"ר ועדת הכלכלה, ח"כ טלי פלוסקוב, יו"ר שדולת תיירות בעדיפות לאומית בכנסת, תקרא לשכת מארגני תיירות נכנסת לממשלה להכין תכנית לאומית לטיפול בתדמיתה של מדינת ישראל בעולם.

יוסי פתאל, מנכ"ל הלשכה: "בעיית התדמית של ישראל בעולם מתהווה לכדי איום אסטרטגי כלכלי ועל הממשלה להכין תכנית לאומית לטיפול בנושא. מעמדה של מדינת ישראל בעולם ותדמיתה הם עניין אסטרטגי לא פחות חשוב מכל כלי הגנתי שהממשלה משקיעה בו תקציבים רבים. התדמית מהווה את קו ההגנה הראשון של ישראל בעולם וגורם מכריע בכל עסקה כלכלית שהמדינה מבצעת, בייחוד בתחום התיירות. ראוי שעניין הטיפול האסטרטגי של תדמית ישראל בעולם תרוכז במשרד אחד, משרד התיירות. זהו עניין תשתיתי שבלעדיו נגרמים נזקים ישירים ועקיפים למדינה. קיים מתאם ברור בין התדמית של מדינת ישראל לבין תנועת התיירות הנכנסת. התדמית של ישראל סובלת מדעות קדומות, חצאי אמיתות, מניפולציות תקשורתיות. כל אלה, דורשים עבודה יסודית ומתמשכת״.

במסגרת הכנס השנתי שיתקיים במלון הילטון בת״א, תקרא הלשכה לשר התיירות לפעול לקבלת החלטת ממשלה בנושא.

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: תיירות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: