אא

מתיחות בין ההתאחדות ללשכת מארגני תיירות על רקע ההזמנה לכנס ביום שלישי

בהתאחדות טוענים כי מבחינתם לא קבלו הזמנה אמיתית להשתתף בכנס, שיתקיים בשבוע הבא. קובי קרני: "אף אחד לא הזמין אותי ואני לא אשתתף. הלשכה: "קיבלו הזמנה כמו רבים אחרים בענף"

| |

התאחדות סוכני הנסיעות נגד לשכת מארגני תיירות נכנסת למערכה נוספת.
בעקבות המתיחות, שנוצרה בין הגופים עם מינויו של יוסי פתאל לתפקיד מנכ"ל הלשכה, כעת ישנה מחלוקת סביב ההזמנה לכנס השנתי של הלשכה, שיתקיים ביום שלישי הקרוב.
גורמים בהתאחדות טוענים כי רק אתמול (רביעי) לפני הצהרים הגיעה אליהם ההזמנה לכנס, שמבחינתם נראית כלאחר יד. "הם לא באמת התכוונו להזמין אותנו, וזה נראה כאילו לצאת לידי חובה", אמרו בהתאחדות.

קובי קרני, יו"ר ההתאחדות: "מבחינתי לא קבלתי שום הזמנה. קבלתי הודעה לקונית על קיום הכנס, אף אחד לא באמת הזמין ואני גם לא אשתתף בו. אני לא מתפלא, הרקע והצורה בה הלשכה לקחה את יוסי מההתאחדות, המכתב שהם קבלו בעקבות זאת על הפרת הסכם. מה שאני חושב עליהם אשמור לעצמי".

מלשכת מארגני תיירות נכנסת נמסר בתגובה: "ההתאחדות קיבלה הזמנה להשתתף בכנס, כמו רבים אחרים בענף, שאישרו את השתתפותם. הלשכה הזמינה את ההתאחדות סוכני הנסיעות להשתתף בכנס למרות שההתאחדות לא הזמינה את הלשכה להשתתף בכנסים שלה. קרני ממילא לא הגיע לכנסים של הלשכה".

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: סוכני נסיעות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: