אא

״המדינה צריכה לעמוד מאחורי התיירות כמו שהיא עומדת מאחורי ההיי-טק״

בעקבות הצעה לסדר של ח"כ אראל מרגלית, תכונס ועדת הכספים הבוקר לדיון בו ישתתף שר התיירות בדבר הקיפאון ומגמת הירידה בהכנסות בענף התיירות, מרגלית: ״הכישלון בהפיכתה של ארץ הקודש למוקד תיירות בינלאומי לעלייה לרגל מוטל על ההזנחה המתמשכת מצד הממשלה״

| |

ח״כ מרגלית, מרכז האופוזיציה בוועדת הכספים הזמין לדיון היום בבוקר (שני), את נציגי ענף התיירות על מנת שיסבירו את מצוקתם - לדיון יגיעו בין היתר, נציגים מהתאחדות בתי המלון, עמותת לה"ב ואיגוד המסעדות, איגוד מורי הדרך .

אראל מרגלית, יו"ר השדולה לעסקים קטנים ובינוניים, טוען כי: "הכישלון בהפיכתה של ארץ הקודש למוקד תיירות בינלאומי לעלייה לרגל מוטל על ההזנחה המתמשכת מצד הממשלה. המדינה צריכה לעמוד מאחורי התיירות כמו שהיא עומדת מאחורי ההיי-טק, באותם אזורים שלהם ייחוד תיירותי והם יכולים להוביל בו את מדינת ישראל. היובש בענף התיירות מחלחל לעבר כל ענף עסקי במשק והמשך ההזנחה בענף עלולה להביא לסכנת קריסה ממשית".

לדברי מרגלית, המספרים מראים באופן ברור-כי  מאז שנת 2000 התיירות בישראל נמצאת בקיפאון. הזנחה ארוכת שנים מצד הממשלה, ביחד עם גורמים שונים, הביאו לקריסתו של הענף. מספר בתי המלון לתיירות כמעט ולא עלה בשנים האחרונות ויזמים ומלונאים ליזם טוענים כי מי שמעוניין לרכוש מכרז של המנהל יכול לחכות עשרות שנים בכדי לראות את המלון עובד. כל זאת לעומת אירופה, בה לא רק שנותנים לענף המלונאות תמריצים רבים, אלא שגם אפשר להוציא ביום אחד בלבד את כל האישורים הנדרשים להקמת בית מלון.

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: תיירות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: