אא

"צריך תיירות נוספת בישראל - תיירות זולה כמו בכל העולם"

דוד מימון, מנכ״ל אל על, פתח הבוקר את כנס לשכת מארגני תיירות נכנסת, וקרא למדינה לחוקק חוקים חדשים לטובת תיירות זולה דוגמאת Airbnb והקמת בתי מלון של שני כוכבים. מימון: ״שנים מדברים על שמיים פתוחים בתעופה והשמיים נפתחו אבל מישהו חושב שעם 48000 חדרים אפשר להביא תיירים ?"

| |

דוד מימון , מנכ״ל אל על, דיבר הבוקר (ג') בתחילת הכנס השנתי של לשכת מארגני תיירות ויצא בקריאה לעודד את התיירות הזולה בישראל.

מימון: ״עם ישראל יוצא לחו״ל בהמוניו והתיירים לא באים כנדרש, בחגיגת הנסיעות והעליה בכמות המושבים משתתף רק עם ישראל. שנים מדברים על שמיים פתוחים בתעופה והשמיים נפתחו .... מישהו חושב שעם 48000 חדרים אפשר להביא תיירים ? פתחו את השמים, מסבסדים חברות אבל אם לא נטפל בתשתית של מדינת ישראל לא נגיע לשום מקום.

מימון הוסיף: ״לאור המציאות התשתיתית הרעועה במדינת ישראל, יש לעודד הקצאת דירות, לחוקק חוקים חדשים ולא למנוע את תעשיית Airbnb, אני רוצה להיות אובייקטיבי, זאת המציאות צריך תיירות נוספת בישראל תיירות זולה, כמו בכל העולם - עם מלונות של שני כוכבים ואני יודע שאני לא פופולארי כעת בקרב חבריי המלונאים, בכל מדינה מתוקנת התיירות עומדת במוקד התעשייה רק לא בישראל. אני חושב שהפקידות הבכירה במשרד התיירות עושה עבודה טובה אך הם פועלים באזיקים עם נהלים מימי המנדט הבריטי לא עשו התאמות מעולם. אל על מביאה 40% מהתיירים לישראל ולא מקבלת מה שמגיע לה! יש לתקן נהלים, אנשים מעדיפים להזמין מלון לחוד וטיסה לחוד... ההתנהלות כאן עצובה הגיע הזמן לשנות והשר החדש, אני בטוח, ישנה נהלים".

לגבי התעופה אמר מימון שחברת טורקיש איירליינס היא איום על התעופה הישראלית - ״הם טסים 8 פעמים ביום מנתב״ג ורוצים להשתלט על התעופה העולמית ואנחנו לא יכולים לטוס לשם״.

כתבות נוספות בנושא:
כנס לשכת מארגני התיירות בעין המצלמה
בתום אסיפה דרמטית חברי ההנהלה חדשים ללשכת מארגני התיירות
שמואל מרום ימשיך כהונה נוספת בתפקיד היו"ר
"ישנה התפתחות אדירה בתעופה בישראל אך אין בנמצא מלונות של שניים ושלושה כוכבים"
היום (שלישי) - הכנס השנתי של לשכת מארגני תיירות נכנסת

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: תיירותדוד מימון

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
{{ reply.message }}
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: