אא

אפליקציית Mobile Passport, צוברת תאוצה בנמלי תעופה בארצות הברית

האפליקציה מקצרת ומייעלת את תהליך ביקורת הגבולות לנוסעים הנכנסים, וקרוב לוודאי שהטכנולוגיה הייחודית תיכנס בעתיד לשימוש בכל נמלי התעופה הבינלאומיים ברחבי העולם

רשות שדות התעופה האמריקנית משתבחת באפליקציה החדשנית, אפליקציית הדרכון בסמארטפון - Mobile Passport - שהיא יזמה בשיתוף עם 'מינהל המכס והגנת הגבול', להקלת הליך הכניסה לארצות הברית בנמלי התעופה.

אפליקציית הדרכון מאפשרת לנוסעים הזכאים להציג את המידע הרלוונטי והצהרת המכס באמצעות הסמארטפון בפני ביקורת המכס והגבולות.

"הקלה על הנוסעים היא בסדר עדיפות עליון לנמלי התעופה ולחברות התעופה", אמר נשיא ומנכ"ל רשות שדות התעופה האמריקנית (ACI-NA), קווין מ. בורק. "הטכנולוגיה החדשנית הזאת מספקת לנוסעים הנכנסים לארצות הברית כלי מהיר ויעיל, שבאותה עת מבטיח גם את הסטנדרטים הגבוהים ביותר של ביטחון ובטיחות. יותר ויותר נוסעים מאמצים את אפליקציית הדרכון בסמארטפון, ואנחנו מרוצים מאד מהתוצאות ומהתהליך היעיל".

לראשונה הושק השימוש באפליקציית הדרכון בנמל התעופה הבינלאומי של אטלנטה כבר בחודש אוגוסט האחרון, ומאז היא מופעלת בהצלחה גם בנמלי התעופה הבינלאומיים של מיאמי, סיאטל, שיקגו, ומהשבוע גם בסן פרנסיסקו.

מאז השקת האפליקציה היא הורדה כ-150,000 פעם והשתמשו בה יותר מ-62,000 נוסעים בכניסה לארצות הברית, כשבנמל התעופה של מיאמי מחצית מהנוסעים הנכנסים הציגו בביקורת הגבולות את האפליקציה.

למותר לציין כי האפליקציה זכתה לשבחים ופרסים רבים בתחומי התעופה השונים, ונשיא רשות שדות התעופה האמריקנית מספר, שנמלי תעופה בכל רחבי העולם מגלים עניין הולך וגובר בטכנולוגיית אפליקציית הדרכון, ולא רחוק היום, שהיא תיכנס לשימוש בכל נמלי התעופה בארצות הברית וברחבי העולם.

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: חדשות עולמיות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: