אא

עיצומים ברשות ההגירה והאוכלוסין - חידוש דרכון רק בנתב'ג

עובדי רשות ההגירה והאוכלוסין במשרד הפנים החלו היום בעיצומים, בשל כך, חידושי דרכון יתבצעו בלשכת האוכלוסין בנתב'ג בלבד, המחיר - פי ארבעה מהמחיר הרגיל

|| ||

צריכים לחדש או להנפיק דרכון חדש?

אם כן, דווקא בשיא עונת הנסיעות, ניתן לחדש או להוציא דרכון חדש רק בלשכת רשות ההגירה והאוכלוסין שבנתב"ג, זאת בשל עיצומים שפתחו עובדי רשות האוכלוסין וההגירה החל מהיום ( ראשון).

העובדים מוחים על מחסור בכח אדם - "אנחנו דורשים תקנים, כוח אדם כדי לתת שירות טוב יותר וכדי שנוכל לעבוד. אנחנו לא מצליחים לתת שירות. העומסים האלה הם לא מהיום, זה כבר כמה זמן ככה", אמרה יו"ר עובדי מינהל האוכלוסין, מירה אסרף. העיצומים בלשכות רשות האוכלוסין וההגירה אינם מוגבלים בזמן. המחירים אגב בנתב"ג, יקרים משמעותית מהסניפים הרגילים של לשכות האוכלוסין, כך למשל - עלות של דרכון חדש הינה 1100 ש"ח, זאת לעומת 280 ₪, לקטינים עד גיל 18 המחיר יהיה 560 ₪ במקום 140 ₪ בסניפים אחרים בימים רגילים. חשוב לציין, כי השירות להנפקת דרכונים חדשים תקף רק במקרים דחופים - נוסעים שאמורים לטוס בתוך 24 שעות, בסופי שבוע, השירות אינו פעיל גם בנתב״ג.

רשות האוכלוסין הודיעה גם, כי היום לא תתקיים קבלת קהל בכל לשכות מינהל אוכלוסין . באתר האינטרנט של הרשות, ניתן יהיה לבצע פעולות שונות, או לפנות למרכז שירות ומידע ארצי בטלפון 3450*.

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: בארץ

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: