אא

אוסטריאן איירליינס מפסיקה לטוס לדובאי: "הקו הפך לבלתי משתלם"

ההתעצמות של חברות התעופה מהמפרץ והתחרות מצד חברות התעופה האירופיות יוצרים עודף בקיבולת המושבים וירידת מחירים. החברה האוסטרית תפעיל טיסות ליעדים חדשים

| |

ההתעצמות המתמשכת של חברות התעופה ממדינות המפרץ, הן בהיקף הטיסות והן בהתרחבות היעדים, מתחילה לתת את אותותיה. מסתבר כי בקווים מסויימים בין המפרץ לאירופה נוצר עודף משמעותי של היצע מושבים, וזאת גם בשל התחרות מצד חברות התעופה האירופיות, שכמובן, מעוניינות אף הן לנגוס בנתח מן הכלכלה העשירה של מדינות המפרץ.

בקבוצת לופטהנזה מודעים לעודף הקיבולת בקווים מסויימים, ולכן הוחלט לבטל את הקו של אוסטריאן איירליינס בין וינה לדובאי שבאיחוד האמירויות. הטיסה האחרונה של אוסטריאן בקו תצא מוינה ב-13 בספטמבר ותחזור למחרת.

בהנהלת קבוצת לופטהנזה מציינים כי הקווים לדובאי ימשיכו לפעול כסדרם מפרנקפורט, מינכן וציריך (סוויס), וטוענים כי יותר מ-800 מקומות הוצעו עד עתה מדי יום בקווים לדובאי, וקיבולת היתר גרמה לתחרות מחירים פרועה. לכן הוחלט בהנהלת הקבוצה לוותר על הקו ה'מיותר' של אוסטריאן בין וינה לדובאי, שפעל מאז 1996.

אנדראס אוטו, המנהל המסחרי של אוסטריאן איירליינס, אומר: "לצערנו, הקו בין וינה לדובאי הפך לבלתי משתלם. במקום הקו הזה אנחנו עומדים לפתוח קווים אחרים ליעדים חדשים ואטרקטיביים".

ואכן, החל מחודש אוקטובר תתחיל אוסטריאן להפעיל שלושה קווים ליעדים חדשים: מיאמי – 5 טיסות שבועיות, קולומבו, בירת סרילנקה – טיסה שבועית, מאוריציוס – שתי טיסות שבועיות.

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: חדשות עולמיות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: