אא

שגרירות קוריאה בישראל מכריזה על תחרות הקיי-פופ הבינלאומית

התחרות תיערך באולם היכל העיר בהרצליה; בני נוער חובבי מוזיקת פופ קוריאנית יתחרו על הזכות להעפיל לגמר העולמי שייערך בסיאול, בירת קוריאה

| |

במסגרת חודש קוריאה בישראל וציון 53 שנה לכינון היחסים הדיפלומטיים בין קוריאה לישראל, תקיים היום-22 ליולי 2015, שגרירות קוריאה בישראל את תחרות הקיי-פופ הקוריאנית- מוזיקת פופ קוריאנית, זאת במסגרת תחרות הקיי-פופ הבינלאומית. אורח הכבוד באירוע יהיה שגריר קוריאה בישראל, לי גן-טה.

לתחרות בארץ נרשמו מאות מתמודדים, מתוכם יתחרו 15 מתמודדים ב-2 קטגוריות שונות: שירה וריקוד. התחרות תיערך באולם "היכל בעיר" בהרצלייה (רחוב בן גוריון 5) ותחל בשעה 15:00. 

פסטיבל ה-K-POP נערך זו השנה השלישית ברציפות בישראל. התחרות נערכת במקביל ב-43 מדינות נוספות בעולם, והיא מאורגנת על ידי משרד החוץ הקוריאני בשיתוף עם ערוץ KBS (הערוץ הממלכתי של קוריאה) וגורמים נוספים. מוזיקת הקיי פופ הקוריאנית צברה לה מעריצים רבים בארץ ובעולם. הנציג הבולט ביותר של מוזיקת הקיי-פופ הקוריאנית הוא הראפר סיי עם הלהיט הידוע "גנגנם סטייל".

הזוכה במקום הראשון בישראל יעפיל לשלב תחרות נוסף בהשתתפות זוכים ממדינות נוספות, המקנה את האפשרות לזכות בטיול לקוריאה והשתתפות בגמר העולמי, שייערך בקוריאה בחודש אוקטובר2015.  התחרות העולמית תשודר בטלוויזיה הקוריאנית ותועבר ל-88 מדינות ברחבי העולם.

שגריר קוריאה בישראל, לי גן-טה, ציין כי: "אירועים תרבותיים מסוג זה יאפשרו לציבור בישראל להעמיק את היכרותו עם קוריאה ולגלות את תרבותה של קוריאה ואת המאפיינים המשותפים הרבים לשתי המדינות".

 

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: בארץ

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: