אא

ההמבורגרים המומלצים בניו יורק

טסים לניו יורק ? המבורגר קלאסי, קציצה מבקר משובח עסיסית וטעימה עם תוספות מעניינות, או בורגר מבשר הודו רזה עם אבוקדו ונבטים. קבלו 6 מזללות המבורגרים מומלצות במיוחד בעיר הגדולה - בתיאבון

|| ||

טיול בניו יורק לא יהיה מושלם ללא ביקור במזללה המגישה את המאכל האהוב והאופייני כל כך למקום- המבורגר עם רטבים ותוספות. מסעדות פאסט פוד וגם מסעדות יוקרה מציפות את העיר ומציעות לסועדים לאכול את ההמבורגר הטעים והאיכותי ביותר, החוכמה היא למצוא את האחד בעל הטעם השמימי שישאיר תמיד טעם של עוד.

אז איפה תאכלו את ההמבורגרים הטובים בעיר? קבלו המלצות למסעדות המגישות את הקציצה הניו יורקית האולטימטיבית בשלל מרכיבים וטעמים.

Burger Joint
מסעדה הממוקמת במלון המפואר Le Parker Meridien, ומגישה המבורגרים משובחים ועסיסיים במחיר השווה לכל נפש. התפריט לא מגוון במיוחד וכולל המבורגר צ'יפס ותוספות אך הדגש כאן הוא על האיכות. קחו בחשבון כי עדיף להגיע לפני 11:45 או אחרי 13:15 כדי למנוע המתנה מיותרת.
כתובת: 119 west 56th street, New York.
שעות פתיחה: א'-ה' 23:30-11:00 ; ו'-שבת 11:00-חצות.
כתובת האתר: www.burgerjointny.com/56thstreet

Burger Joint

Corner Bistro
מוסד ניו יורקי ותיק המגיש המבורגרים קלאסיים פשוטים ונהדרים. בתפריט המבורגר עם גבינה מותכת ובייקון צלוי, עם גבינה אמריקאית ובתוך לחמניית סומסום. אלטרנטיבה נוספת היא כריך עוף בגריל עם גבינה או בייקון בתוספת חסה ועגבניות. החן של המקום הוא אופן הגשת המזון והפשטות שלו. מומלץ להגיע לכאן בשעות הצהרים המוקדמות או בהפי אוור.
כתובת: 331 W. Fourth St., New York
שעות פתיחה: ב'-שבת 4:00-11:30 ; א' צהרים-4:00
כתובת האתר: http://cornerbistrony.com

Shake Shack
דוכן אוכל ששימש בעבר כמזנון לממכר נקניקיות והפך עם הזמן להמבורגריה מוצלחת ומשגשגת בעלת סניפים רבים בכל רחבי היבשת. נוף קסום של פארק מדיסון, אווירה ידידותית בלתי פורמאלית ואכל טעים ועסיסי תורמים להצלחה המסחררת של המקום. בין המאכלים המוצעים כאן המבורגרים משובחים עם תוספות, נקניקיות, גלידות, שיקים ובירה ויש גם ביסקוויטים מיוחדים לכלבים. ראו הוזהרתם: אחרי שתטעמו את ההמבורגר יש סכנת התמכרות!
כתובת: Madison Park, 23rd & Madison Ave.
שעות פתיחה: כל השבוע 23:00-11:00
כתובת האתר: www.shakeshack.com

Shake Shack

Umami Burger
המבורגריה הממוקמת בגריניץ' וילג' ושייכת לרשת המבורגרים מצוינת הפרוסה ברחבי ארצות הברית. המקום מפורסם בזכות המבורגר הכמהין האגדי שלו אך גם הבורגר הקלאסי נהדר וכולל פטריות שיטאקי, בצל מקורמל, פרמזן, עגבניות צלויות וקטשופ מתוצרת בית. לצד ההמבורגר תוכלו לקבל כאן משקאות אלכוהוליים ובירות שישדרגו את הארוחה. קחו בחשבון כי לעיתים נוצר תור בכניסה למסעדה ויש להתאזר בסבלנות.
כתובת: 432 Sixth Avenue
שעות פתיחה: א'-ה' 23:00-11:30 ; ו'-שבת 11:30-חצות.
כתובת האתר: www.umamiburger.com

Five Guys
רשת פאסט פוד אמריקאית של המבורגרים בעלת סניפים ברחבי היבשת המגישה המבורגרים מצוינים עם המון צ'יפס ותוספות בחינם. שווה.
כתובת: 43 W 55th Street, 55th St, betw. 5th & 6th Ave
שעות פתיחה: כל השבוע 22:00-11:00
כתובת האתר: www.fiveguys.com

Five Napkin Burger
מסעדת המבורגרים משובחת המגישה קציצות בשר גדולות (כ-250 ג') עסיסיות ומפתות עם צ'יפס טעים וטבעות בצל קריספיות שמיימיות המוגשות על סליל מתכת. בנוסף להמבורגר הקלאסי ניתן לאכול כאן המבורגר עם אבוקדו, בייקון וצ'דר, המבורגר צמחוני ועוד. בתפריט יש גם סושי, טאקוס, כריכים וסלטים. המקום חביב על כל הגילאים, האווירה נעימה ואין צורך לחכות בתור עקב גודלו של המקום.
כתובת: 630 Ninth Ave, New York
שעות פתיחה: ב'-ו' 11:30-חצות ; ו'-שבת 11:00-חצות.
כתובת האתר: http://5napkinburger.com

 

Five Napkin Burger

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: מדריך יעדיםארצות הברית

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: