אא

מיזם מחאה חדש נגד מדיניות ההפצה החדשה של קבוצת לופטהנזה

מנהלי חברות תיירות מובילות בארה״ב הקימו קואליציה, AirChannelChoice.travel, שתקיים ביום שלישי הקרוב תדרוך פומבי משודר, במהלכו תשגר מכתב מחאה להנהלת לופטהנזה ולרשויות התעופה בבון, בריסל וושינגטון

| |

מדיניות ההפצה החדשה של קבוצת לופטהנזה, האמורה להיכנס לתוקף ב-1 בספטמבר ולחייב היטל של 16 אירו כל הזמנת כרטיס טיסה שלא באמצעות אתרי האון ליין של קבוצת התעופה, מכה גלים בכל רחבי העולם ובימים אלה מתארגנת מחאה רבתי של שוק הנסיעות האמריקני, השוק המשמעותי ביותר בפעילות קבוצת התעופה.

איגוד חברות ניהול הנסיעות (TMCs) ומנהלי חברות התיירות המובילות בארצות הברית הקימו את AirChannelChoice.travel, מיזם מחאה נגד מדיניותה של קבוצת לופטהנזה, כשטענתם המרכזית היא שלתוכנית ההפצה החדשה תהיינה השלכות שליליות על המבנה התחרותי של תעשיית התעופה והנסיעות ברחבי העולם.

ביום שלישי הקרוב, ה-28 ביולי, תארח קואליציית AirChannelChoice.travel תדרוך וקבלת פנים באורלנדו, פלורידה, תחת הכותרת: "16 אירו Happy Hour". קווין מיטשל, שיזם וארגן את קואליציית המנהלים, יבהיר את ההיבטים השליליים של תוכנית קבוצת לופטהנזה, ואף יציג צעדים מעשיים נגד התוכנית באמצעות עתירות לרגולטורים בכל המדינות, בהן פועלת קבוצת לופטהנזה.

גולת הכותרת של קבלת הפנים, שתהיה פתוחה לכל מנהלי חברות התיירות ונציגי התקשורת, ותועבר בשידור אינטרנטי ישיר, תהיה שיגור מכתב מחאה חתום ע"י כל מנהלי חברות התיירות המובילות בארצות הברית להנהלת לופטהנזה, לרשויות התעופה והתחרותיות בבון, בריסל וושינגטון.

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: חדשות עולמיות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
{{ reply.message }}
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: