אא

אתר TripAdvisor משנה כיוון והופך לאתר הזמנת מלונות

אתר התיירות הבינלאומי המוביל, שעד עתה היווה כלי מרכזי לחוות דעת והמלצות בתחומי התיירות השונים, חתם על הסכמי הפצה עם רשתות המלונאות המובילות ומעתה ניתן לבצע בו הזמנות ישירות לבתי מלון

| |

TripAdvisor הוא, כידוע, האתר הבינלאומי המוביל במידע תיירותי ועד עתה עסק בעיקר בריכוז ובהפצת חוות דעת והמלצות של נוסעים על מגוון מוצרי תיירות ברחבי העולם. גולת הכותרת באתר היא חיפוש בתי מלון ביעדים השונים וחוות דעת של אורחים על איכותם ורמתם, כאשר לצורך הזמנה האתר מפנה את הקורא לאתרי הזמנות שונים, ובהם הוא מבצע את ההזמנה.

מעתה, כשהוא שומר על מתכונתו ועל אופיו, הופך TripAdvisor גם לאתר הזמנות ישירות, ושליש מהמלונות המוצגים בו, כ-235,000 בשלב זה, ניתן להזמין ישירות באתר. זאת בעקבות הסכמי הפצה, שהאתר חתם עם רשתות מלונאות מובילות כ: מריוט, אקור, בסט ווסטרן, צ'ויס, הייאט ורדיסון.

ראוי לציין שאת מרבית המלונות יש עדיין צורך להזמין באמצעות אתרי הזמנה ייעודיים, אליהם מפנה האתר, ובראשם booking של חברת priceline ו-hotels.com של חברת אקספדיה.

עם זאת TripAdvisor ממתגת את עצמה כבר כאתר הזמנות, ובפרסומי הטלוויזיה בארצות הברית, שהיקפם הוכפל בחודשים האחרונים, מציגה החברה את עצמה: "TripAdvisor החדשה – אתר הזמנת המלונות".

סטפן קאופר, מנכ"ל TripAdvisor, מציין: "קשר ישיר עם בתי מלון טוב לנו והוא יאפשר לנו להציע ללקוחות זמינות טובה יותר ותעריפים טובים יותר, מה עוד שתהליך ההזמנה הוא קצר יותר ויעיל יותר. גם בתי המלון ייצאו נשכרים, כי הם משלמים לנו עמלה במקום לשלם על כניסות בתוספת לעמלה, שהם צריכים לשלם לאתרי ההזמנות, כמו בוקינג או הוטלס".

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: מלונאות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: