אא

ועדת הכלכלה של הכנסת תקיים דיון מיוחד בנושא מלון הנסיכה באילת

זאת בעקבות יוזמה של ח"כ נאוה בוקר כדי למנוע סגירה של המלון ושליחתם הביתה ללא תעסוקה של מאות עובדים."יש למצוא בדחיפות פתרון הולם לתסבוכת"

ועדת הכלכלה של הכנסת תקיים ביום שלישי הקרוב דיון מיוחד בנושא מלון הנסיכה באילת, זאת בעקבות יוזמה של חברת הכנסת נאוה בוקר זאת כדי למנוע את סגירתו של המלון וכתוצאה מכך לשלוח הביתה מאות עובדים ללא תעסוקה.

כזכור המלון מנוהל כעת ע"י רשת ישרוטל, אך הממונה על ההגבלים עסקיים קבע שהרשת לא תוכל להמשיך לנהל את המלון בגלל מספר המלונות הרב שהיא מנהלת בעיר אילת שיוצרים הגבל עסקי.

בוקר כתבה בנושא ליו"ר הכנסת יורי אדלשטיין, ובין השאר ציינה כי:" מלון הנסיכה באילת הוא מלון רווחי המנוהל כהלכה אשר לו חשיבות גדולה במרקם התיירות בעיר אילת, למרות הצלחת המלון הוא עשוי לעמוד בפני סגירה". עוד מציינת חברת הכנסת בוקר בפנייה שלה כי:" הסתבר שהחלופות החדשות רשת רימונים ורשת טמרס אינן מקובלות על בנק הפועלים אשר הזדרז להעמיד לפירעון מידי את כל מערך המימון של המלון והטיל על בעליו קנסות על פירעון מוקדם בסך עשרות מיליוני שקלים".

ח"כ בוקר מוסיפה כי :"נוצר מצב חלמאי בו מצד אחד הבנק מתנה את המימון בקיום העסקה רק עם רשת ענק, ישרוטל, ואילו הממונה על ההגבלים אוסר על כך. מסע הייסורים הוביל את המלון למצב של סכנת סגירה שתפגע בתיירות ובמשקיע הוגן למרות שהעסק רווחי. יש למצוא בדחיפות פתרון הולם לתסבוכת המיותרת הזו שעשויה לפגוע באמינות הסביבה העסקית בישראל ובוודאי לצמצם את היצע שירותי התיירות בעיר אילת".

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: בארץ

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
{{ reply.message }}
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: