אא

שר התיירות של סיישל נפגש עם שמעון פרס

במהלך ביקורו של שר התיירות והתרבות של סיישל בישראל, הוזמן השר, אלן סנט אנז' לפגישה אצל הנשיא הקודם שמעון פרס

| |

במסגרת ביקורו של שר התיירות והתרבות של סיישל בישראל, הוזמן השר, מר Alain St. Ange לפגישה אצל הנשיא הקודם שמעון פרס. בנוסף, פגש במלון רויאל בייץ' בת"א את מובילי ענף התיירות וכן קיים מסיבת עיתונאים בה הציג את חזונו להפוך את סיישל ליעד מבוקש בישראל.

בפגישה שהתקיימה במרכז פרס לשלום הזכיר פרס את החברות האמיצה ורבת השנים בין ממשלת סיישל לממשלת ישראל. פרס ציין את הערכתו על כך שסיישל עמדה תמיד בלחץ המדינות העוינות לישראל ולרגע לא ניכנעה ללחצן. שר התיירות של ממשלת סיישל ציין: "מאז ומעולם דאגה סיישל להצהיר בכל הזדמנות על ידידותה לישראל וגם כיום, היא גאה בישראל ובישראלים וחשוב לה מאד להביא לידיעת הישראלים, איי סיישל הינו מקום, שמעבר להיותו מרהיב ביופיו שמציע מגוון פעילויות, הוא גם מקום מקבל, אוהב ובטוח".

השר הביע בפני הנשיא לשעבר את הערכתו על פעילותו למען השלום בעבר והקמת המרכז לשלום, שכל יעודו הינו לקדם סוגיית השלום בעולם. השניים הסכימו, שלמרות שסיישל הינה מדינה קטנה היא ממוקמת כך שהיא מהווה נקודת מפתח ושער לאפריקה כולה לקידום פעילות שלום שמקדמת תמיד גם תיירות ועסקים. 

השר נמצא כעת בישראל בראש משלחת של אנשי תיירות מקומיים ומנהלי משרד התיירות. במהלך ביקורו יפגוש את מובילי ענף התיירות בישראל כדי להכריז על צדדים מעשיים להגברת המודעות של סיישל בישראל. "אנחנו כאן כדי לבהיר מסר חד וברור: אנחנו רואים בישראל יעד אסטרטגי חשוב שעומד לגדול באופן משמעותי בשנים הקרובות – הן באמצעות טיסות ישירות עונתיות והן באמצעות הטיסות הקבועות של אתיופיאן. אנחנו מזמינים את התייר הישראלי לגלות את יופיה של סיישל ולהינות מקבלת הפנים החמה.

"סיישל עמדה תמיד בלחץ המדינות העוינות לישראל ולרגע לא ניכנעה ללחצן". צילום: גיל סגל

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: תיירות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: