אא

גטבורג מארחת את פסטיבל המוזיקה - West Way Out

West Way Out נחשב לאחד מהפסטיבלים הטובים ביותר באירופה תודות לארגון והבחירה של האמנים המופעים. הפסטיבל יתקיים השנה בגטבורג, בשוודיה בין תאריכים 13-15 בחודש אוגוסט

| |

פסטיבל המוזיקה West Way Out שכבר זכה למוניטין ונחשב לאחד מהפסטיבלים הטובים ביותר באירופה, יתארח השנה בגטבורג –שבדיה, בין תאריכים 13-15 בחודש אוגוסט.

בין המשתתפים מבריטניה - להקה Florence and the Machine, משמיעה מוסיקה בסגנון של אינדי-פופ עם אלמנטים של בלוז and soul, אחת מהקבוצות המובילות הסקוטיות אינדי- פופ Belle & Sebastian, זמרת ומלחינה Eli Goulding.

בפסטיבל השתתפו גם הכוכבים החדשים, כמו מוסיקאי  Bek Hensen, הזוכה השנה בפרס "גראמי" בקטגוריית "אלבום השנה", DJ Flying Lotus, זמרת פאנק רוק ומשוררת Patty Smit, זמרת קנטרי רודני קרוול, זמרת ומחברת אמיליו האריס ואחרים. בנוסף, בפסטיבל יופיעו הזמרת הנורבגית והמחברת סוזן Sandfёr, מלחין קנדי ומנגן מוסיקה האלקטרונית Karibo, ומוסיקאים רבים מקומיים ומוכשרים, שרבים מהם יתגלו בפעם הראשונה לקהל רחב. ביניהם - המוסיקאי הצעיר במקור מ-מלמייה Yunatan ג'והנסון, הלהקה השבדית The Land of Queens, נגנים קליי Herlёfsson, כריס אולסון ואחרים.

הפסטיבל מפעיל את התכנית, לא רק במקומות פתוחים, אלא גם במועדונים עירוניים. תכונה ייחודית של Way Out West היא שהבמות קרובות יחסית זו לזו. בזכות זו הצופים ומאזינים יכולים לנוע בהנאה  בין פלטפורמות ולא לפספס הופעות של אמנים האהובים.

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: חדשות עולמיות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
{{ reply.message }}
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: